28 Şubat 2022 Pazartesi

GENÇLİK OTOBÜSÜ MACERAM

GENÇLİK OTOBÜSÜ MACERAM

Selamm Gençlik Otobüsü Ailesi ben HİLAL BAŞARAN ben de bir gün hiç aklımda yokken gençlik otobüsüne başvurma kararı aldım ve başvurdum pandemi zamanıydı ve herkes evlerindeydi çoğu zaman. İlk olarak yazılı olarak başvurdum o kadar kişi arasından bana çıkmaz dedim sonrasında yazılı başvuru aşamasını geçtiğimi toplantıya kaldığımı öğrendim 


                                                   


Cevahir otelde çok güzel bir buluşma yapıldı iş insanları da gelmişti bize ilham olabilmek adına her şey düşünülmüştü sonrasında o toplantıda video çekmemiz istendi bir sonraki aşamaydı onu da yükledik ve mülakata kaldığımı bu aşamayı da geçtiğimi öğrendim kendime olan inancım çok arttı bu sırada en başta seçilmem diyen ben artık inanıyordum ve tabii bu olaylar yaşanırken o kadar güzel insanlar tanıdık ki herkes oraya tek tek seçilip getirilmişti herkesin hayatta bir amacı bir hedefi vardı ve bu insanların hepsi bir araya gelince ortaya muazzam bir şey çıkıyor mülakat günü yine Cevahir oteldeydik çok güzel karşılandık ve mülakatımız gerçekleşti sonrasında ise en güzel şeyler oldu hep bir buluşma ayarladık


                                  


Kahvaltılar etkinlikler hatta doyamadık bu birkaç saatlik buluşmalara maksut hoca bize Pullman İstanbul otelde ücretsiz olarak konaklamalı bir proje kampı düzenledi o iki gün anlatmakla bitmez anlatmalara sığmaz burada hem öğrendik kendimizi geliştirdik hem eğlendik bana soracak olursanız eee HİLAL bu kadar şey oldu da peki sen ne oldun diye seçildim arkadaşlar 18 asilden biri oldum bunu maksut hocanın açıkladığı an evet yurt dışına gitmek hem de böyle bir ekiple muazzam bir şey ama binlerce kişi arasından seçilmiş olmak inanın tarifi yok seçilmemiş olsam bu projede yer alır mıydım yine tabii ki de bana tarif edilmez şeyler kattı gençlik otobüsü hayatıma girdiğinden beri inanılmaz şeyler yaşıyorum hayatınızı değiştirmek isterseniz bu projeye katılın ve her şeyi akışına bırakın ben daha yeni başladım kendimi keşfettim siz de daha fazla beklemeyin ve GO Ailesine Katılın!



HİLAL BAŞARAN/İSTANBUL


 










10 yorum:

  1. Tarife sığmaz paylaştıklarımız..🥰♥️ Birlikte nice güzel günlere canım benim.. Çok seviliyorsun💐♥️ Yüreğine sağlık🌸

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sende canım arkadaşım iyi kii tanıştık 🧡

      Sil
  2. Kendini yeni keşfettiğini söylüyorsun ama senin gibi mükemmel kalpli, naif, her daim güzellikle bakan bir insanın bu kadar geç keşfedilmiş olması tabi ki de üzer. İyi ki seni tanımışız ve daha çokça kahkaha atacağımız, sabahlayacağımız, bıkmadan konuşacağımız anılarımız olacak... Çok seviliyorsun güzellik <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sende çok seviliyorsun kuzum çok daha güzel günler gelecek 🙏🏻💚💚

      Sil
    2. Gelecek bebeğimmmm <3

      Sil
  3. Ah ne güzel yazmışın Hilalcim hayatını değiştirmek istiyorsan GO ailesine gel diye. Hislerime tercüman bu cümlen. Tüm güzel şeyleri ve kendimizi keşfetmek müthişmiş. Bir kez daha iyi ki GO, iyi ki sizler diyorum🧡

    YanıtlaSil
  4. Canımmm dostum meleğimmmmmm çıktığımız en güzel yol en güzel yolculuk iyi ki seni tanıdım nice başarılarımıza♥️🧡🌸

    YanıtlaSil
  5. Her şey ilk adımı atmakla başlıyor inanıp yola çıkmak gerekiyor emeğine sağlık 🤩

    YanıtlaSil
  6. Her şey ilk adımı atmakla başlıyor inanıp yola çıkmak gerekiyor emeğine sağlık 🤩

    YanıtlaSil