27 Şubat 2022 Pazar

Nigar'ın Avrupa Macerası

 İNANIRSAN YAĞAR…

Merhabalar arkadaşlar,

Ben Nigar Özcan. Sizlere Gençlik Otobüsü maceramdan bahsetmek istiyorum ama öncelikle hayatın bu sürece kadarki başıma getirdiği tatlı oyunlardan da..

Ben çocukluğumdan beri resimli atlaslar alıp ben bu ülkelere gitmek istiyorum diye hayal kurar hangi ülkelerde neler var diye not alırdım. Bu hayalimden hiç vazgeçmedim ve hep nasıl gidebilirim diye düşündüm. Daha sonra gel zaman git zaman üniversiteyi kazandım. Dedim ki ben Erasmus ile yurt dışına gidebilirim. Denedim 1 puan ile kaçırdım ama pes etmedim Erasmus'la gidemediysem bunun başka yolu olmalı dedim ve bir hocam aracılığı ile Aiesec projesini okulumuza kurdum. Herkesi yolladım hatta ben de Sırbistan projesine kabul edildim ama bazı aksiliklerden gidemedim o kadar üzüldüm ki. Sonra kendime şunu dedim pes etmek yok hikayeyi hatırla inanırsan yağacak Nigar dedi. 

Bu arada inanırsan yağar cümlesini lisede tarih öğretmenimin anlattığı bir hikayeden kendime hayat felsefesi olarak benimsedim hikayeyi de bir ara anlatırım sizlere ama ana teması inanmanın büyük önemi. Kendimi motive ettikten sonra harekete geçtim. Yolum ‘Gençlik Otobüsü’ ile kesişti. İyi ki kesişti sanki daha önce yapamadığım her şeyin toplu bir ödülüydü. Instagram’da gezerken kardeşim Nigar bak böyle bir otobüs var tam senlik hemen başvur demesi ile başladı. Hemen linkten başvurdum. O kadar çok beklediğim bir fırsat ki bu tüm süreçleri kalbim elimde b Bu otobüse başvururken sadece farklı ülkeler gezip vizyonumuzu geliştireceğiz sanırken kocaman ve sıcacık bir ailenin de içinde budum kendimi. 

Bu aile o kadar güzel o kadar samimi ki sanki herkes birbirini kırk yıldır tanıyormuşçasına. Herkes birbirine destek olabilmek için elinden geleni yapıyor. Aynı zamanda günlük hayatımızda tanışamayacağımız çok köklü insanlarla bir araya gelme fırsatı yakaladık. Harika eğitimler aldık. Bu otobüste gerçekten yok yok yani. Resmen ahtapot gibi kolları her yere uzanan harika bir otobüs. 

Demem o ki arkadaşlar benim bu otobüsle gidecek çok yolum öğrenecek çok şeyim var ve size söyleyeceğim tek şey “İnanın”. Çünkü kalpten inanır ve çabalarsanız olmayacak hiçbir hayal yoktur. Sizleri de bu ailenin parçası olmaya bekliyoruz. Neden beraber gezmeyelim kiii? Haydi harekete geç.

Nigar Lena Özcan, İstanbul


8 yorum:

  1. “İnanırsak yağar.. 🌧” bunu mutlaka dinlemek istiyorum😍 Yurt dışında anılarımıza pek çoklarını katalım Lena’m🌸 Seni kocaman seviyorum💕

    YanıtlaSil
  2. Ellerine sağlikk🌸 otobüste kıyafetlerini benimle paylaşacağın için şimdiden tesekkr ederim

    YanıtlaSil
  3. Çok güzel yerlerde olacağına nasıl inanıyorum bir bilsen ����

    YanıtlaSil
  4. Gençlik otobüsünün kattığı en güzel dost pes etmedik başardık çok daha güzellerini başarmak için buradayız seni seviyorummm 💜🧡✨

    YanıtlaSil
  5. Hikayeyi dinlemek için sabırsızlıkla bir daha ki buluşmamızı bekleyeceğim, yüreğine, kalemine sağlık kuzum. Bu aile de bazı insanları daha çok seviyoruz, bunlardan biride sensin kuzummmm. En kocamanından bisürü öpüyorummmmmmm <3

    YanıtlaSil
  6. Kalemine sağlık 😍 Pes etmeden çabalaman , bir yerlere geleceğinin teminatı

    YanıtlaSil
  7. Ah deli kız, burçdaş mı desem aslında ilk gördüğümde o müthiş enerjinden anlamalıydım seni, hayallerini🥰 Tüm hislerime tercümansın. Senle Avrupa gezisi başka olacak heyecanla bekliyorum yola çıkacağımız günü🧡😊

    YanıtlaSil
  8. Nigar seninle yol arkadaşlığı yapacağım için o kadar kendimi iyi hissediyorum ki 🥳🥰😍

    YanıtlaSil