17 Şubat 2022 Perşembe

HER BİRİ BİRBİRİNDEN GÜZEL ÇİÇEK AİLEM GO

 HER BİRİ BİRBİRİNDEN GÜZEL ÇİÇEK AİLEM GO

Merhaba ben Tahra Merve, Gençlik Otobüsü ailesiyle tanışma hikayemden başlayayım. 2020 Ocak ayı sabaha karşı 05 saatlerinde hastanede nöbet tutuyordum. Yan servisten arkadaşım yanıma geldi, sohbet etmeye başladık. Tabii o zamanlar Covid-19 yoktu. Yaz planı yapmaya başladık. Bana biraz Gençlik Otobüsü’nden bahsetti ve beraber geçmiş videoları izlemeye başladık. Videolarda Maksut Hoca’yı ilk gördüğüm andan itibaren aşırı samimi ve güzel enerjisini hissettim. Böyle bir projeyi gençlere sunduğu için ilk günden bugüne kadar olan saygım ve sevgim hiç değişmedi. 



Hemen o sabah başvuru yaptım ve bir hafta sonra başvurum onaylandı. Türkiye Gençlik Buluşmasını beklemeye başladım. 2020 Mart ayında çalıştığım hastane beni şehir dışına eğitim vermek amaçlı zorunlu görevlendirdi. Toplantının yapılacağı haftaya denk geliyordu. Maksut Hoca ‘ya mail atarak toplantıya iş dolayısıyla  katılamayacağımı bildirdim. Toplantıya katılımın zorunlu olduğunu ve katılamazsam direkt eleneceğimi bildirdi. Toplantıya katılacağım imkansız olmasına rağmen nedense hiç ümitsizliğe kapılmadım. Türkiye’de mart ayında maalesef Covid-19 vakaları çıktı. Bütün toplantılar iptal edildi. Yaklaşık 1.5 yıl beklemede kaldım.


İşte her şey 31 Temmuz 2021 tarihinde başladı… Türkiye gençlik buluşmasının yapıldığı o gün farklı yerlerden gelen insanlarla tanıştım. İkinci aşama olarak video aşamasını da geçtikten sonra mülakat aşamasını bekledim. Daha resmi ortam beklerken itiraf etmeliyim ki bu aileye karşı bağlılığım o gün başladı. Jüri üyelerinin sıcak kanlılığı, gençlerin enerjisi beni büyülemişti. Sabahtan akşama kadar oradaydık fakat zaman nasıl geçti anlamadım. O insanlardan ayrılıp eve gitmek hiç içimden gelmiyordu.


Gençlik otobüsü projesine katkıda bulunmak için elimden geleni yapmaya karar verdim. Orda tanıştığım insanlarla güzel dostluklar kurduk ve hep iletişim halinde kaldık. Eminim ki bu ailedeki herkes düşündüğünde geziye katılmasa da iyi ki bu aileyi tanıdım diyordur. Her birimize pek çok şey kattı; sosyalleştik, etkinlikler düzenledik, kahvaltı organizasyonları, başarılı insanların hayat hikayelerini kendilerinden dinleme fırsatı yakaladık. Türkiye’nin birçok yerinde yaşayan insanlarla ne kadar uzakta olursak olalım aynı amaç için emek verdik ve gönül bağımız güçlendi.  


Ve en önemlisi Paulo Coelho’nun da dediği gibi ‘Bir şeyi gerçekten istersen bütün evren onu gerçekleştirmen için iş birliği yapar.’ 
Başta Maksut Hocam, Özlem Hanım olmak üzere bütün GO ailesine kocaman sevgiler 😊

TAHRA MERVE KELEKÇİOĞLU / İSTANBUL

7 yorum:

  1. Son cümle tüm süreçleri, bu aileyi özetlemiş gerçekten. Hoca'mız biz gençler için iyi bir gelecek istemiş. Ve o güzel gelecek gerçekleşiyor. Böyle içten yazılar okudukça bir kez daha iyi ki GO diyorum. İyi ki varsınız,yüreğine saglık Tahracım👏👏💐

    YanıtlaSil
  2. İyi ki girdin bu aileye güzellik 😍😍

    YanıtlaSil
  3. Canım Merve🥰🧚🏻‍♀️ Dediğin gibi iyi ki bu aileyi tanıdım ve bu ailenin bir bireyi oldum… Ve içinde iyi ki sen de varsın🌸💕

    YanıtlaSil
  4. İyi ki varsin Merve ❣🧚‍♀️

    YanıtlaSil
  5. Yüreğine sağlık kuzu, iyi ki pes etmemiş ve devam etmişsin <3

    YanıtlaSil
  6. ‘Bir şeyi gerçekten istersen bütün evren onu gerçekleştirmen için iş birliği yapar.’
    çog güzel bir yazı olmuş, teşekkürler:)

    YanıtlaSil
  7. İyi ki seni tanıdım Merve 🌸🤗

    YanıtlaSil