18 Şubat 2022 Cuma

GENÇLİK OTOBÜSÜ SADECE BİR OTOBÜS DEĞİL

GENÇLİK OTOBÜSÜ SADECE BİR OTOBÜS DEĞİL


Merhaba ben Tuba Yavuzoğlu 23 yaşındayım. Gençlik Otobüsü ile çok uzun süre önce karşılaşmıştım ama o zaman 18 yaşında değildim proje 18-35 yaş aralığı için geçerliydi, aradan yıllar geçti ve ben kendimi çok daha iyi tanıdığım zamanlarda tekrar karşıma çıktı, 11 yaşında iş hayatına atılmış bir çok sektörde çalışmış, kendini sürekli gelişime üretime adamış ve en huzurlu olduğu anların gezdiği yeni yerler gördüğü anlar olan ben projeyi görür görmez başvuru yaptım. Başvurular her ayın ilk haftası açıklanıyor. Ve başvuru sonuçlarında ön elemeyi geçtim bilgilendirme toplantısına katılmaya hak kazandım. Avrupa’ya gideceğime inandım sadece inanmak başarmanın yarısıdır. 




Bilgilendirme toplantısı sürecine kadar sürekli @genclikotobüsü Instagram sayfasından gelişmeleri, canlı yayınları ve YouTube da bulunan videoları izleyerek bilgilendim. Ve o gün geldi toplantıdaydım o kadar kalabalıktı ki bir an olsun onca kişi arasından seçilir miyim acaba diye düşünmedim ben seçileceğim dedim. Bu arada toplantı da başarı hikayeleri de dinledik ve başaran kişileri görüp vizyonumuzu genişlettik.


Toplantı sonrasında bizden istenilen tek bir şey vardı video çekmek çektiğim videoyu bu link üzerinden izleyebilirsiniz. 

https://youtu.be/fs8gnRlrjvU




Bu videoda 3 soru cevapladık en başta başvuru yaparken sorulan soruları yazarak cevaplamıştık şimdi ise bizden sözlü olarak istiyorlardı soruların cevaplarını..


Bilgilendirme toplantısı 31.07.2021 de oldu.

Video mülakatını geçip yüzyüze mülakata katılmaya hak kazandım havalara uçuyordum adım adım gönlümden geçtiği gibi oluyordu her şey, bu süreçlerde sürekli sosyal medya hesaplarımdan arkadaşlarıma gençlik otobüsünü anlattım hikaye paylaştım post paylaştım gençlik dünyası uygulamasını kullandım. 12.09.2021 de yüz yüze mülakatlara katıldım. 





Mülakatta çok güzel arkadaşlıklar edindim.Türkiye’nin dört bir yanından mükemmel insanlar vardı her tarafta hepsi çok özel kişilerdi. 





26.10.2021 de mülakat sonuçları açıklandı gençlik otobüsü Instagram sayfasından canlı olarak o kadar heyecanlıydım ki yaklaşık 3 saat yayın yapıldı ve ben 18 asilin içindeydim 3 saatin en sonunda benimde adım açıklanmıştı olduğum yerde deli gibi bağırdım işte bu hayatımda aldığım en güzel haberdi.






Ve bu süreçte eğitimler, dostluklar , gelişim, değişim, ufkunuz açılıyor arkadaşlar gençlik otobüsünün minik bir parçası olmak bile bana çok umut verdi hayatıma renk kattı. 

27-28 Kasım da asil ve yedekte olan kişilerle İstanbul Pulman otelde eğitim aldık, iş adamları ile tanıştık, başarı süreçlerini dinledik, iş fırsatları sunuldu. Tüm yaşadığım sürecin daha fazla görsel ve videoları instagram hesabımda (tubayavuzoglu) mevcut oradan da inceleyebilirsiniz.Ben böyle mükemmel bir proje de var olduğum için gerçekten çok mutluyum. Sizlerde Avrupa yolcusu olabilirsiniz hayatta hiç bir şey imkansız değildir. Sınırlar sadece ama sadece beynimizde.. Musmutlu günler dilerim ☺️


                                                                                                                   Tuba Yavuzoğlu

5 yorum:

  1. Sen kendini çok güzel tanımış ve bize de çok güzel tanıttın güzellik, umarım hayatında hep GO gibi güzel sürprizler ve harika anılar olur. Çok çok çokkkkkkkk öpüyorum. Emeğine, çabana sağlık <3

    YanıtlaSil
  2. Kendin gibi ne cici bir yazı olmuş🥰 Sorumluluklarla erken tanışmışın ama her şeye rağmen müthişsin gerçekten. Kalemine sağlık Tubacım. Tüm hayallerine ulaşman dileğiyle🧡

    YanıtlaSil
  3. Güzel meleğimiz bizde seni tanıdıgımız için mutluyuz🌸🤗♥️🦋

    YanıtlaSil
  4. Tuba linkli minkli bir yazı sen çok güzel bir detaysın 😊🙏🏻⭐️

    YanıtlaSil
  5. güzel yazı için teşekkürler bilgilendirici umarım bende hayallerime ulaşırım

    YanıtlaSil