18 Şubat 2022 Cuma

Bir Başvuruyla Hayatım Değişti Gelecek Sizin Elinizde

 Bir Başvuruyla Hayatım Değişti Gelecek Sizin Elinizde

 Bir kart aldım fikirlerim ideallerim hayallerim kısaca hayatım değişti. Benim için hayat değiştiren kart başkası için ülkelerin kapısını açan kart. Peki ya bu kart sizin için ne olacak? Gençlik otobüsüyle tanışma hikâyem tesadüfen değil arayarak oldu. Gençlere yönelik projeleri araştırdığım sırada karşıma çıktı akşam 17.00 dan gece 23.15e kadar okudum inceledim araştırdım her ayın son gününe kadar yapılan başvurular diğer ayın 1-5’i arasında açıklanıyor diyordu çok iyi hatırlıyorum o gün ayın son günüydü bir saat sonra ayın ilk günü… 

 

Heyecanla GO kartı aldım ve başvurumu tamamladım. Beş gün boyunca her gün sisteme girip geçtim mi diye baktım ve sonunda ilk elemeyi geçmiştim. Bu proje sayesinde hayatımda göremeyeceğim ülkeleri görecek yeni insanlarla tanışacağım için çok mutluydum. Sonraki süreçte Türkiye Gençlik Buluşması olacağını öğrendim babam katiyen izin vermiyorum asla gidemezsin dedi ben bir çılgınlık yapıp sabah ilk trene bindim ve İstanbul’a gittim. Şunu asla unutmayın tüm muhteşem hikâyeler iki şekilde başlar ya bir insan bir yolculuğa çıkar ya da şehre bir yabancı gelir, benim gençlik otobüsü hikâyem de bu şekilde başladı. O gün o salonda o kadar güzel başarı hikâyeleri dinledim ki ben dedim bu kalabalık salondan daha güçlü çıkıp kendi başarı hikâyemi yazacağım. Ankara’ya gelene kadar aklımda sadece hayatım, hayallerim ve gençlik otobüsünün bana öğrettiği asla vazgeçme ilkesi vardı. Daha sonra vido mülakat aşamasın da ilk çektiğim videoyu gönderdim kendimden o kadar emindim ki içim de bir güç vardı geçeceksin diyordu o aşamadan da geçtim ve gençlik otobüsünün asla vazgeçme ilkesini kulağıma tekrar küpe ettim. 

Gel zaman git zaman mülakat günü için mesaj geldi işte şimdi heyecan doruktaydı. Ankara da ki gençlik otobüsü ekibiyle güzel dostluklar kurmuştuk ve arabası olan bir arkadaşımızla anlaşıp mülakat günü beraber gitme kararı aldık. Gençlik otobüsünün asla bir yurt dışı projesinden oluşmadığını projede seçilsem de seçilmesem de mükemmel dostlukların şimdiden kurulduğunu görmüş ve mutlu olmuştum. Mülakata girmeden çok heyecanlanmış ve paniklemiştim hiç de panik olacağım bir mülakat değilmiş kendimi evimde olduğum kadar rahat hissettiğim sanki jüri ile bile daha önceden tanışık gibi rahat ve tedirginlikten uzak mükemmel bir mülakat geçirdim herkes mülakat yapar ama Gençlik Otobüsü kadar farklı yapamaz. Mülakattan sonra tüm gençlik otobüsü ailesi olarak güzel bir mekânda hep beraber yemek yedik ve birbirimizi daha yakından tanıma fırsatı bulduk. 

O yemekte bir daha şükrettim ki bu projedeyim, Türkiye’nin her yerinden gelmiş hayalleri olan onlar için çabalayan mükemmel bir aileydik. Bu sefer Ankara ya döndüğümde Türkiye’nin her yerinde bir evim var gibi hissediyordum o kadar samimi ve güzel dostluklar kurulmuştu ki tekrardan Gençlik otobüsü ailesine teşekkür ederim. Canlı yayında mülakat sonuçları açıklandı siz hiç sonuçların tek tek açıklanıp açıklanan sonuçların bir bir konuşulduğuna şahit oldunuz mu? Gençlik Otobüsü sonuç açıklanmasında bile farkını gösterdi ☺ Bitti mi serüven? Bitmedi daha sonraki süreçte İstanbul da beş yıldızlı bir otel de bizi iki gün ağırlayıp Proje yazma eğitimi ve sertifikası verdiler hep söylediğim gibi gelecek sizin eliniz de, asla vazgeçmeyin. 

Dünyayı gezecek paranız olabilir veya bir tura katılırsınız beklide proje den çok daha fazla gezebilirsiniz ama hep dediğim gibi gençlik otobüsü sadece bir yurt dışı projesi değil eminim ki bizim kadar çok şey yaşayıp deneyimler kazanıp mükemmel dostluklar edinip bu denli eğlenemezsiniz.

 

Başta Maksut hocaya sonrasında projenin her alanın da destek veren tüm güzel insanlara sonsuz teşekkürler…


İrem Özer/Ankara

Ankara Üniversitesi/Acil Durum Ve Afet Yönetimi

5 yorum:

  1. Hayatınızda ki dönüm noktaları çok önemlidir sizinkinin de böyle bir çalışma olması ayrıca çok güzel başarılarınız devamını dilerim :)

    YanıtlaSil
  2. Ben iyi ki İrem kızı tanıdım 🥰🥰🥰
    Ve seni çok şanslı bir hayat bekliyor ⭐️⭐️⭐️

    YanıtlaSil
  3. İyi kiii hayat bizi buluşturdu 😻 iyi ki Gençlik Otobüsü

    YanıtlaSil
  4. Dünyayı gezecek kadar paramız olabilir ama bu dostluğu elde edecek kadar asla olamaz😊🌸 İyi ki varsın İremcim🎈🌸

    YanıtlaSil