9 Şubat 2022 Çarşamba

BUNDAN İYİSİ UZAY GEZİSİ

 Bundan İyisi Uzay Gezisi

            Selam GENÇLİK OTOBÜSÜ ’n den IŞIL ben. Önce kendimden azcık bahsedeyim ben 96 yılı Aksaray ili doğumlu 7 kardeşten 5 numarayım (çok şanslıyım ki 2 tane özel kardeşe sahibim) Celal Bayar Üniversitesi bankacılık ve sigortacılık bölümü ve Anadolu Üniversitesi İktisat bölümü mezunuyum aynı zamanda İstanbul Üniversite İş Sağlığı ve Güvenliği lisans bölümüne devam etmekteyim. Kendi mesleğim üzerine bir Sigorta Acentesinde çalışmaktayım küçük GEZGİN diye tanıtabilirim kendimi çünkü gezmeyi çok seviyorum. Neyse bu kadar bahsetme yeter haydi benim bu ailedeki serüvenimi anlatayım size. Ben şimdi şu cümle ile başlamak istiyorum ‘’HAYALLERİNİZİ ERTELEMEYİN’’ sakın ha sakın ERTELEMEYİN! 
 
İLK TOPLANTI

       Ben ilk olarak sosyal medya üzerinden gördüm ilk gördüğümde dedim ki hadi be şaka herhalde bu kadar olabilir mi diye kendi kendime konuşmaya başladım ve sonra ilk işim gidip siteyi inceledim ve hemen başvurdum. Sonra kendi kendime söylenmeye başladım saçmalama Işıl seni neden seçsinler bide onca insan başvuruyor ve sende şans zaten yok. Sonra dedim ki saçmalıyorsun belki de bu senin için bir başlangıç olsa da olmasa da UMUDUNU YİTİRME hem sen gezmeyi yeni insanlar tanımayı yeni şeyler öğrenmeyi seviyorsun ne kaybedersin ki dedim ve içimi bir heyecan sardı merakla ilk çağrılmayı beklemeye başladım her gün siteye girip bakmaktan bir hoş olmuştum ama bu bekleyiş çok güzeldi. 
MÜLAKAT
       Sonra ben ön elemeyi geçtim ve bilgilendirme toplantısına çağrıldım nasıl heyecanlıyım ama bir kere ben İstanbul’a hiç gitmemiştim hep korkutmuştu o şehir beni bu bana sunulan bir fırsattı sanki dedim Işıl yaşasın bir türlü gidemediğin bir şehir için şimdi o yola gideceksin. Haydi o zaman İSTANBUL ‘a yolculuk başlasın. Neyse otele vardım hele bide ne göreyim çokça GENÇ kapının önünde sayamadım neyse herkes içeri alındı kocaman bir salon sonra Maksut Hocamız geldi arkasından birçok ünlü iş adamını davet etti ben tabi hala orada olduğuma şaşkın üstüne birde öyle değerli insanlarla yüz yüze gelmenin heyecanı eklendi. O kadar güzel bir ortamdı ki dedim ki iyi ki başvurmuşum bu avantajlara sahip oldum. Sonra video aşaması geldi onu da geçtim ve mülakata çağırıldım yaşasın yine yollara düştüm. Allah’ım yine karşımda çokça genç dedim Işıl hayırlısı sen seçilsen de seçilmesen de sana bu kattıkları bile yeter daha önemlisi hayalleri olan başka bir GENÇ HAYALLERİNE KAVUŞUCAK sen veya başka biri ne fark eder sonuçta biri mutlu olacak BAŞKALARININ MUTLULUĞUNA ŞAHİT OLMAK bile yeter dedim ve hayırlısı dedim ama şunu da söyleyeyim size seçilecek gibi hissettim hep çünkü biliyordum PES ETMEYEN UMUDU OLAN HERKES KAZANIRDI.  
             Merakla sonucu beklemeye başladık şu bir gerçek ki biz bu süre içinde o kadar güzel aile olduk ki çokça etkinlik toplantı buluşmalarda bir araya geldik o kadar güzel anılar biriktirdik güzel insanlar tanıdık ünlü iş adamları bakanlar tanıdık ki seçilsek de seçilmesek de umurumuz da değildi çünkü BİZ AVRUPA’YA GİTMEDEN BİLE BİZE ÇOKCA ŞEY KATAN BU AİLE İÇİNDE OLDUKTAN SONRA GİTMESEKTE OLUR DEDİK. Ve sonuçlar açıklandı ben yedekte olduğumu öğrendim canlı yayında hiç üzülmedim tam tersi kahkahalarla güldüm hiç üzülmedim zaten üzülmeme sebep değildi ki bu zaten seçilmişim gibi bir şeydi şart koşul uygun olursa yedeklerde gidecek çünkü onu da geç bana aile içinde olmak ve bana kattıkları yeterdi o yüzden HEP MUTLUYUM zaten ben her zaman GÜLERİM.  

KOCAMAN BİR AİLE

         Seçilmeyende üzülmedi hiç biliyor musunuz? Böyle işte daha anlatırım da uzun uzun bitmez anlatmakla. Uzun lafın kısası şunu diyerek bitirebilirim HAYDİ SENDE KATIL BİZE kendin şahit ol kendin yaşa kazan biz birçok proje eğitim toplantı etkinliklerle devam ediyoruz geç kalmadın bu MACERA BİTMEZ.  

IŞIL AYTAÇ- ANKARA

37 yorum:

  1. Ailemizin güler yüzlü insanı. Etrafa neşe,mutluluk saçan güzel kalpli insan 🤍🌸

    YanıtlaSil
  2. Ne samimi ne içten yazı olmuş kuzum. Vala böyle güzel yazılar okudukça kendi yazdığımdan utanıyorum, yüreğine sağlık gerçekten👏👏💐 ve kesinlikle haklısın pes etmeyen umudu olan herkes gerçekten kazanıyor😍

    YanıtlaSil
  3. Canım ışıl seni tanıdığım için çok mutluyum 🤍 iyi ki go ailem

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gönlü ayrı kendi ayrı güzel canım nur iyi ki tanıdım iyi ki bizi karşılatırdı bu GO 🌸 🚌 💙 Gercekten iyi ki GO 🚌👣🌍🕺

      Sil
  4. Yüreğine sağlık Işıl'cım hayllerinin gerçek olması ümidiyle :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım Zehra hepimizin İnşaAllah 🤗 🙏 ❤️

      Sil
  5. Ohhh bebişim okurken seninle ay ı heyecanı, mutluluğu hissettim. Her şey o güzel gönlünce olur inşallah 😘💜

    YanıtlaSil
  6. Yüzünden gülümseme eksik olmasin. Emeğine sağlık 🙏👏👏

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hepimizin İnşaAllah teşekkür ederim 😊 🙏

      Sil
  7. Yolun hep açık olsun canim benim ❤️❤️

    YanıtlaSil
  8. Harika bir enerjiniz var bayıldım size emeğinize sağlık çok başaralı��

    YanıtlaSil
  9. İyi ki tanıdık seni, yüreğine sağlık Güzel Işıl :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaaa canımmm benimm iyi ki birlikteyizz çok seviyorum canımsın🦋🤗🤩🌸🙏🎊

      Sil
  10. Çok güzel özetlemişsin kendini, yüzünden tebessüm hiç eksik olmasınnnn...

    YanıtlaSil
  11. Yaa çokk teşekkür ederim 🌸🦋❤️Hepimizden eksik olmasın hep birlikte herzaman gülelim❤️🌸🙏

    YanıtlaSil
  12. “Haydi sen de katıl bize, hayallerini sakın erteleme..”🥰🧚🏻‍♀️🙌🏻

    YanıtlaSil
  13. :)Enerji dolu çılgın Işıılll hayallerinin peşinden hiç pes etmeden koşan koca yürekli Işıl tüm hayallerinin gerçek olmasını yürekten diliyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım cey ceyy teşekkür ederim hep birlikte güzel günlere🦋♥️

      Sil
  14. İyi ki bu ailenin parçasıyız, ellerine sağlık güzel bir yazı olmuş:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İyi ki 💙🚌GO
      Teşekkür ederim canımm🌸🤗

      Sil