24 Şubat 2022 Perşembe

Gençlik Otobüsü - OTOBÜSÜN TEKERLEĞİ

Otobüsün Tekerleği

Merhaba. Ben Nurdan Veyisoğlu. 24 Temmuz 1988 Ünye doğumluyum. Gençlik Otobüsü ile instagram aracılığıyla tanıştım. Uzun süren araştırmalar sonucunda başvuru yaptım. Avrupa’da 14 ülke 19 şehir diyordu. Sadece güzel bir rüya gibi. Projenin 12.sinin düzenleneceği bilgisi projeye güvenmemi sağladı. Benim için en büyük referans bu oldu. Gençlik Dünyası sitesi üzerinden öncelikle ön kayıt yaptım ve ön eleme sonuçlarını beklemeye başladım. Sonuç açıklandığında ön elemeyi geçtiğimi öğrendim. Artık otobüsün tekerleğinin 1/4’i benimdi. 

Otobüsün Tekerleği

Ön elemeyi geçtiğimi öğrendiğimde projeyi daha da merak etmeye başladım. Instagram üzerinden tüm bilgilendirme toplantılarına katılmaya başladım. Canlı yayınlara geçmiş dönem katılımcıların da dahil olması heyecanımı katbekat arttırdı. Ön eleme sonucunda Telegram grubuna katıldık. Artık gelişmeleri daha yakından takip eder olmuştum ve uzun bir pandemi süreci sonrası bilgilendirme toplantısı günü gelmişti. Ancak o süreçte yıllık izindeydim. Bilgilendirme toplantısına katılmak zorunluydu. Ya hayalimden vazgeçip geçici olanı yani günümü düşünecektim ya da tatilimi yarıda bırakıp hayalime yürüyecektim. O bilgilendirme toplantısında olmam gerektiğine karar verdim ve tatilimi yarıda bırakıp İstanbul’a geri döndüm. Grand Cevahir Otel’de yapılan bilgilendirme toplantısına diğer bir adı Gençlik Buluşması’na gelince anladım ki ülkemde pırıl pırıl, birbirinden yetenekli, keşfedilmeyi bekleyen nice gençlerimiz var. O gün sadece etrafımda olup biteni izledim. Herkesi gözlemlemeye çalıştım. Türkiye’nin dört bir yanından sadece hayali için yola çıkmış pek çok gençle tanıştım. İşim çok zordu ama imkânsız değildi. Gençlik Buluşması ile otobüsün tekerleğinin yarısı benim olmuştu.

Otobüsün Tekerleği

Daha sonra kendimizi tanıtan 1 ile 3 dakika arasında çekeceğimiz video mülakatına sıra geldi. Video mülakatı… İnsan düşününce 1 dakika içinde kendini nasıl anlatabilir sorusunun cevabını bulamıyor. Nitekim o süreçte de gerçekten ne anlatacağınızı pek bilemiyorsunuz. Şunu sonradan çok iyi anladım ki samimi olmak yeterliymiş… 

Veee otobüsün tekerleğinin 3/4’ü benimmmm. Video mülakatını da geçmiştim. Artık son adım kalmıştı. Ve o son adım aslında en kolayıydı. Sosyal medya üzerinden proje ile ilgilenenlere gerekli duyuru ve bilgilendirmeleri yapmak… Beni böylesine heyecanlandıran bu projenin heyecanını, başkalarının heyecanı ile harmanladım. Artık sonuçları hep birlikte bekliyorduk. Sonuçların açıklanacağı gün heyecandan uyuyamadım. Ve saat 02.20’de yapılan canlı yayın ile asil katılımcı olduğumu öğrendim. Tüm mülakatları geçerek asil olmuştum. Artık otobüsün tekerleğinin tamamı benim olmuştu… Yaşadığım mutluluk, heyecan tarife sığmaz.

Otobüsün Tekerleği

Ve bugün… Artık kocaman bir Gençlik Otobüsü ailem var. Biliyorum ki Türkiye’nin hangi iline gidersem gideyim bir bardak çayını içebileceğim bir de kapım var. Gençlik Otobüsü ile eğlenmeye, öğrenmeye, yeni şeyler keşfetmeye, sosyal sorumluluk projeleri geliştirmeye ve daha nicelerine gün be gün devam ediyoruz. Bekle bizi Avrupa, Temmuz’da biz geliyoruz. Geleceğime sevgiler…

Nurdan Veysioğlu - İstanbul

28 yorum:

  1. Gençlik otobüsü ekibi ile bu güne kadar bir çok etkinlik yapma imkanımız oldu gerçekten mükemmel insanlar tanidik cok degerli ve her biri birinden ozel insanlar ve bizi bir araya getiren gençlik otobüsü orojesiydi Maksut bey'e ozlem hanim'a ve projede emeği geçen tum herkese minnettarım Türkiye'nin her ilinden bir arkadaşımız oldu ve bunu gençlik otobüsü sayesinde başardık nice güzel etkinliklere nice güzel dostluklara diyelim yazin nasip olurda bende secilirsem ver elini avrupa ülkeleri diyorum bu güzel aile ile Avrupa'yı gezmek için sabırsızlanıyorum ��������

    YanıtlaSil
  2. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  3. O kadar güzel ifade etmişsin ki, her anı mükemmel olan bir süreç ve bize kattıkları paha biçilemez. Her defasında iyi ki GO ailesindeyim dedirten güzel anılar için sonsuz teşekkürler.

    YanıtlaSil
  4. Gençlik Otobüsü'nde sadece Avrupa'yı keşfetmek yok. Projeyi sahiplendikçe değerli insanları dinleme, iş imkanları, güzel dostluklar her güzel şey çıkıyor karşınıza. Bu yazıyı okudum ve bir kez daha iyi ki 'GO' diyorum.

    YanıtlaSil
  5. Gençlik otobüsü seninle daha güzel 💙

    YanıtlaSil
  6. Nurdan hocam Gençlik otobüsünün neşe kaynağısın, bu ailede yaşadıkların ve yaşayacakların hep mutluluk versin sana..

    YanıtlaSil
  7. Nurdan hocam neşen daim olsun beraber çıkacağımız o eşşiz yolculukta enerjimizin tükendiği anlar olursa eğer eminim bizi otobüsün tüm tekerleklerinden daha fazla ayakta tutcaksın :))) Yüreğine sağlık.

    YanıtlaSil
  8. Ah kuzum ya ilk yorumuma baktım sanki gönderi yorumluyorum hey Allahım🤦‍♀️😅 GO 11 asiline, ilk blog paylaşımına daha özenle yazmalıydım. Vala senin gibi çılgın bir arkadasım oldugu için çok mutluyum ya. Güler yüzün, enerjin hep senle olsun, sonsuz olsun🧿🤗 Her seyin en güzelini hakediyosun gerçekten, bu güzel yazı için emeğine saglık🧡

    YanıtlaSil
  9. Tüm tekerler sizin olsun nurdan hocam :)) Hakediyorsunuz,emenize , yüreğinize sağlık <3

    YanıtlaSil
  10. Emeğinize yüreğinize sağlık kaleminize sağlık çok güzel anlatmisiniz bende bu projebin ilk aşamasındayım toplantıyı bekliyorum heyecanla teşekkürler 🌷👏👏

    YanıtlaSil
  11. Ah Nurdan Hocam... Öyle hayat dolusunuz ki, enerjiniz kısa sürede tüm ekibi sarmaladı. Tanıdığıma çok mutluyum, kaleminize sağlık :)

    YanıtlaSil
  12. Ellerine sağlık Nurdan hocam güzel bir yazı olmuş :)

    YanıtlaSil
  13. Nasıl sıcacık oldu içimiz 😍

    YanıtlaSil