16 Şubat 2022 Çarşamba

AVRUPA’YA GİDEN YOL VE HEDİYELERİ

 AVRUPA’YA GİDEN YOL VE HEDİYELERİ

Merhabalar… Ben Semra AKKUŞ. Benim GO Ailesi ile tanışmam 2019 yılında duraktaki billboardda yer alan afiş ile oldu. O zaman sadece fotoğrafını çekmiştim ve sonrasında hatta unutmuştum. Galerimi gezerken tekrardan hatırladığım ve “Olur mu gerçekten, hem de bedava…” diyerek araştırdığım bir proje olmuştu. Araştırınca daha önce gidenleri, yorumları, fotoğrafları vs. gördüm ve dedim; “Burada ben de yer almalıyım.” ve dediğimin ilk basamağı oldu da. 





Pandemiden dolayı GO Ailesi ile ilgili her şeyi öğrendim desem yerinde olur. Çünkü süreç aklımdaki tüm soruların cevaplanmasında yardımcı oldu. İlk etapta insana hiç inandırıcı gelmiyordu, kimse kimseye güvenmezken neden beni ya da başkalarını ücretsiz olarak götürsünler diye düşünmedim değil. Bu düşüncemin cevabını da araştırınca buldum. Ramazan’da ki canlı yayın sohbetleri, yorumlar, katılımcıların aktardıkları benim projeyi daha da sahiplenmeme vesile oldu. Bundan dolayı Gençlik Dünyası’nı sosyal medya hesaplarım gibi kullanmaya başladım. Hatta Gençlik Dünyası sayfasından gelen tüm mesajlara, tüm sorulara cevaplar verdim ve henüz GO Ailesi hakkında bilgisi olmayanlara bilgiler vermenin beni daha da mutlu ettiğini fark ettim. Belki de bu sayede benim gibi bu projede yer almak isteyen birine daha vesile olabilecektim. 

Tanışma Toplantısı’nda ki heyecan ve mutluluk projeye daha da odaklanmamı sağladı. Kendimizi anlatan videoyu çektikten sonra izlediğim de; “Evet, olacak. ” diyebildim ve mülakat günü Cevahir Otel’e girdiğimde yanımdaki arkadaşıma (ki onunla Gençlik Dünyası vasıtasıyla tanışıp hala çok iyi arkadaşız); “Ben mülakatı geçeceğim.” dedim. Gerçekten yürekten inandım, çabaladım ve çok şükür binlerce kişi içerisinde GO 11 Adayı seçildim.


                                             



 GO Ailesi bana o kadar çok şey kattı ki, önce hangisini anlatayım bilemedim. Yer aldığımız konferans ve seminerlerde vizyonumun geliştiğini ve tek yerde yıllarca çalışmak yerine hayata daha farklı ve yeni fırsatları değerlendirerek bakmayı öğrendim. Tanışma toplantısında, düzenlenen proje ve konferanslarda alanında iyi yerlere gelmiş kişilerle tanışma fırsatı yakaladık. Hatta buralarda bize sunulan bu fırsatları değerlendirerek, iş imkanları bulan ve işlere giren arkadaşlarımız oldu. 

Aldığımız eğitimler ile bilgi birikimimize yenilerini katmamızı sağladı. Yapılan kahvaltılarla günden güne yakınlaşmamıza ve dostluklarımızın pekişmesine vesile oldu. Yeni dernek ve STK’larla tanışma imkanları bulduk. Ani kararlar alarak kahvaltılara, çay içmelerine, akşam yemeklerine, eğitimlere, tiyatrolara, konferanslara giderken bulduk kendimizi. Ve bu anlarda çok mutlu olduğumuzu fark ettik. Dönüp arkama baktığımda çok güzel dostluklar kurduğumu, ufkumun geliştiğini, fırsatlara daha da açık halde olduğumu, vizyonumun geliştiğini görebiliyorum.   




MCD Ajansı’nın yürüttüğü proje sadece Avrupa’ya seyahat değil, aynı zamanda programları, konferansları, iş imkanları ve eğitimleri olan bir proje olduğunu gördüm. Projeyi, etrafımda yer alan insanlara aktarıyorum ve aktarmaya da devam edeceğim. Çünkü GO Ailesi ile tanıştığımdan beri hayatım daha renkli ve daha eğlenceli bir hal aldı. O yüzden herkesin bu şansı tatmasını istiyorum. Her zaman bizler için mücadele ederek, bıkmadan, usanmadan gençleri vizyon sahibi yapmak için uğraşan Maksut Coşkun DOKUNULMAZ Hocaya, yaptığımız her şeye rağmen yüzündeki tebessümü hiç eksiltmeyen Özlem KELEŞ Hanıma, projenin tüm çalışmalarında yer alan Bayram CANDAN Beye, Coşkun GÜNAY Beye ve Rüzgar Dursun YÜCE Beye teşekkür ederim. İyi ki varsınız ve iyi ki GO Ailesinin bir üyesiyim…




SEMRA AKKUŞ / İSTANBUL


16 yorum:

  1. İyi ki go 💖 iyi ki siz 🧚🏻

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canım benim, iyi ki bizlerrr <3

      Sil
  2. Hayatımızda yaptığımız seçimler gerçekten bizi tamamlıyor ve yaptığımız en güzel seçimlerden biri Gençlik Otobüsü iyi ki karşımza çıktı düşünceler nesnelere dönüşüyor 😍😍😍

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle sadece şu anda değil, ileride de iyi ki diyeceğimiz muhteşem bir karar. İyi ki bir şekilde denk gelmişiz... <3

      Sil
  3. Gerçekten en baştan inanarak başlayıp başardın kuzum. Yüreğine saglık. Hep birlikte daha nice GO lu yıllara🥰🤗

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnararak daha nice güzel başarılarımızın olacağına eminim, GO'lu güzel ve başarılar yıllar bizi bekliyor <3

      Sil
  4. Canım Semra, canım meslektaşım🥰 O güzel yüreğine, kalemine sağlık💕 Sizlerle bu ailenin bir parçası olmak benim için büyük mutluluk… İyi ki varsınız🌸🧚🏻‍♀️

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım öğretmenimmmmmm... İyi ki bu aile ile tanıştık. Birlikte hiç unutamayacağımız anılarımız oluyor ve daha güzellerinin olacağına da eminim <3

      Sil
  5. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  6. Semra Hocam hepimiz seninde bahsettiğin güvenip güvenmeme aşamasını yaşamışız. Araştırıp kaynaşıp o güveni yakalamışız 💜💜💜

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Blogu okuyanların, hatta duyanlarında ilk etapta güvenmemesi gayet normal ama okuyup, araştırınca bizim gibi güvendikleri bir AİLE kazanacakları için çok mutlu olacaklarına eminim. :)

      Sil