18 Şubat 2022 Cuma

Ne Ararsan Var İsveç Çakısı Gibi Bir Otobüs…


Ne Ararsan Var İsveç Çakısı Gibi Bir Otobüs...


Ne alaka İsveç çakısı diyebilirsiniz ama buradaki samimiyeti, dostluğu ve birlikte yapılan işleri gördükçe bir otobüsten daha fazlası olduğunu göreceksiniz. Ben de ilk başlarda Avrupa hayalimi gerçekleştirmek için başvurdum herkes gibi, Avrupa macerası videolarını Youtube da izleyince şansımı deniyim dedim. Biraz araştırma yaptım ve çoğu yerde eski yıllarda gitmiş kişilerin yazdığı güzel yorumları okudum. Sonra da hayal etmeye başladım. 17 Ülke… maalesef hayal edemedim ekonominin geldiği bu noktada hayalden öteye gidemez diye düşündüm. Videoların altında Hayalleri Gerçekleştiren Otobüs” yazısını da okuyunca bi denemek istedim. Hani bir söz var ya deyiş o deyiş patladı gitti.” aynen böyle oldu.

                                                       

Kendimi; Muhteşem kahvaltılar yaptığımız hafta sonları, beraber koştuğumuz maratonlar, beraber planladığımız etkinlikler, toplantılar, zirveler ve ekip buluşmalarında buldum. Böyle hızlı geçiyor okuyunca ama bu yapının adı neden Gençlik Dünyası olduğunu anlamak gerekiyor. Bir gencin yapabileceği her şeyi burada size sunuyorlar ve karşılığında da Avrupaya götürüyorlar. Evet terazide hep size bir şeyler katılıyor 😊 Bizlerin gelişmesi daha donanımlı birey olarak vizyonumuzun gelişmesi için Maksut Hoca hep önümüze fırsatlar sunuyor. Kariyer açısından, dünya görüşü açısından ve ekonomik açıdan kalkınmamızı sağlamak için sunduğu fırsatları değerlendirenler ve değerlendireceklere tavsiyem samimi olmanız. Beni ansızın yanınızda çay içerken görürseniz şaşırmamanızı da öneririm. Ama galerinizde yemek yerken çekilmiş görsellerim olursa lütfen korkmayın çünkü sizde artık bir ailenin parçası oldunuz. 😊

           

Bu zamana kadar çok fazla STKda çalıştım ve mezun olduğum Bahçeşehir Üniversitesinde okul kulübü kurucu başkanlığı yaptım. Büyük ihtimalle sizlerde bu ve bunlar gibi yerlerde bulunmuşsunuzdur. Gençlik Otobüsü ailesinin tüm yaptıklarınızdan farklı olarak Türkiye ve Dünyanın her noktasından çok fazla kişi ile iletişime geçmenizi, farklı kültürler tanımanızı ve kendinizi keşfetmenize katkı sağlayacak. Kendi yeteneğinizin ya da yapmak istediğiniz iş ile bu aileye katkı sağlayıp kendi yeteneklerinizi geliştirmeniz için size uygun ortam yaratılıyor.

                                            

Birazda etkinlik değerlendirelim; *Yıldızlarını saymakla yorulacağınız otelde proje yazma eğitimi alıyorsanız en güzel şeylerden biri açık büfe =) ve muhteşem bir donanımla eğitimi tamamlamak olacaktır. Gençlik otobüsü proje yazma eğitiminde gelen konuşmacılar ve şirketler kendime farklı uğraş ve ekonomik açıdan katkı sağlayacak işlere yönelmemi sağladı. *Ekip olarak İstanbul maratonunda koşmamız birlikte finiş çizgisini geçmemiz ve ardında KYde (KYnin neresi olduğunu ailemize katılanlar öğrenebilir sadece😊) muhteşem bir kahvaltı yapmamız ekip olarak birlik ve beraberlik içinde olmamız harikaydı. *Gençlik otobüsü ile ilk tanıştığım Kariyer Sohbetleri etkinliğinde Erbakan Malkoç’un ofisine ziyarete gitmiştik. Dizayn VIP fabrikasında muhteşem bir gezi, sohbet ve kahvaltı eşliğinde harika bir gün geçirdim. *Türkiye gençlik buluşmasında Türkiyenin her yerinden gelmiş olan muhteşem bir ekip harika konuşmacılar ve unutamayacağım hayatımda her zaman anlamı olacak dostlarımla tanıştım. *Gençlik Otobüsü sayesinde tanıştığım Karadeniz Vakfı’nın çok güzel etkinliklerine (Kahvaltı, Balık festivali…) katılma şansı yakaladım bunun yanı sıra bu vakıf bünyesinde verilen Dron kursu ve Piyano kursuna başlamama olanak sağlayan gençlik otobüsü hayallerimi gerçekleştirmemi sağladı *Gençlik otobüsü ailesinin bir parçası olan Maya fikir kulübü ile tanışarak lider kadrosuna seçildim. *Gençlik otobüsü sponsorlarından olan Wınn4 ile tanışarak benim yetkinlik, beceri ve ekonomik açıdan bana fayda sağlayacak bir ekibin parçası oldum. *İstanbulun en iyi otellerinden olan Conrad otelde Boğaziçi Zirvesi 2021e katılma şansı buldum.

                                        

Gençlik otobüsünü kısaca anlatmam gerekirse bana her zaman kariyer açısından farklı noktalardan fırsatlar sunan ve benim vizyonumu geliştiren bir ailedir. Bu ailedeyseniz ya da daha sonra olacaksanız unutmayın çaylar benden… 😉


                                           


                                                      İstanbuldan Orhun Özkan…

                                                     İnstagram: @OrhunOzkann


















8 yorum:

  1. Çay kelimesini gördükten sonra yazanı tahmin etmek hiç zor olmadı ☕yaşasın go ailesiii🤓🥰

    YanıtlaSil
  2. Müthiş benzetmelerle bi solukta okunan,insanlara umut olacak bu güzel yazı için yüreğine sağlık Orhun'cum. Elinde bardak çayınla tüm hayallerine ulaşman dileğiyle 🙌😇

    YanıtlaSil
  3. KYyi ifşa etsem çok kızar mısınız ahahaha

    YanıtlaSil
  4. Evet çaylar her zaman ama her zaman Orhun'dan :) Emeğine ve kalemine sağlık, çok güzel anlatmışsın...

    YanıtlaSil
  5. yazı süperdi :) çaylarun diyarından doğan efsane.. this is Orhun Özkan.

    YanıtlaSil
  6. Açık büfelerin prensi ⭐️😅😊

    YanıtlaSil
  7. Orhuuun😂🌸 Seni ve çay sevgini çok seviyorum🥰 Umarım yurt dışında da anılarımıza güzel anılar ekleriz🧚🏻‍♀️💕

    YanıtlaSil
  8. Yurt dışında görüşmek üzere diyorum kanki fjjfjf

    YanıtlaSil