20 Şubat 2022 Pazar

Dilara'nın Avrupa Macerası

Gençlik Dünyası ve Gençlik Otobüsü Nedir? & Ben Nasıl Gençlik Otobüsü Asil Katılımcı Olarak Seçildim ?

Bir gün Instagram’da dolaşırken reklamlarda Gençlik Otobüsü’ne denk geldim. Aynı kurumda çalıştığım bir arkadaşıma bahsettim. Güvenilir midir, dolandırılmayalım ayaküstü falan derken bir sürü sorular kafamın içinde dolaştı durdu…

Haberi varmış bu projeden mutlaka sen de katılmalısın dediği an ben de hayal kurmalar başladı :)

Önce Gençlik Dünyası ve Gençlik Otobüsü sayfalarını iyice inceledim, paylaşımlarına baktım. Maksut Coşkun Dokunulmaz kimdir araştırdım. Sonra Gençlik Dünyasına üye oldu. GO Genç Kart satın aldım. Maksut Hocanın dediği gibi, GO Genç Karta sahip olanlar gerçekten bu projede yer almak isteyenler. Sonra kişisel bilgilerimi eksiksiz doldurdum, doldurmam gerektiği gibi. Sorularına cevap verdim, kendimi ifade ettim. Derken ön elemeyi geçtim. Bizi bilgilendirme toplantısına İstanbul Cevahir Otele davet ettiler. Tabi bu sırada ben Gençlik Dünyasında elimden geldiğince aktif olmaya devam ediyorum. Sosyal hesaplarımdan Gençlik Otobüsü ile ilgili paylaşımlar yapmaya, projeyi görünür kılmaya devam ediyorum. Etrafımdakiler diyor ki yapma şansın azalır daha çok kişi başvuruda bulunur. Çok saçma geliyor bu sözler. Aksine ışığına güvenen, kendine güvenen gelsin bence, kendi ışığına güvenen başkasının ışıltısından korkar mı ?


 Bilgilendirme toplantısında ise; bir çok girişimci, uzman size vizyon katabilecek, ilham olabilecek önemli isimler ile bir araya geldik. İkramlıklar cabası.. Ön elemeyi geçenler olarak bile o kadar kalabalıktık ki, bir ara vay anasını şansım kaçta kaç acaba diye düşündüm. Ben öğleden sonraki oturuma katıldım, bir de sabah olan oturum vardı, kalabalığı siz düşünün. Bu toplantıda Maksut Hoca bir video çekmemizi istedi. Bu videoda bir kaç soruyu cevaplayarak yine kendimizden bahsettik. Bu da video mülakatı idi. Ben Ankara’da yaşadığım için koşa koşa Anıtkabire gittim ve videomu orada çektim. Videomu youtube yükledim. Artık video mülakatımın sonucunu beklemeye başladım. Bu sırada tabi herkesler görsün bu projeyi diye kişisel sosyal medya hesaplarımdan projeyi duyurmaya hep devam ettim kendimce. Sonuçlar açıklandı ve video mülakatını da geçmiştim. Bir süre sonra Maksut Hoca duyuruda bulundu. Şimdi sırada Jüri üyeleri karşısında sözlü mülakat vardı. Yine büyük bir organizasyon ve Cevahir Otele davet edildik. Jüri üyeleri karşısında heyecanlı idik ama kendimizden emindik. Bu mülakatı da geçmiştim. Artık iyice katılımcılarla ahbap olmuştuk, yemek organizasyonları, buluşmalar yapıyorduk. Ve büyük final, belirli bir süre sonrasında asil ve yedekleri Maksut Hoca Instagram canlı yayında açıkladı. Tek tek canlı yayına kazanan katılımcıları davet etti ve aldı. Ben asildim.

Benim yaşadığım heyecan, mutluluk, sevinç, merak en az bir çocuğun hissedebileceği kadar coşkulu ve berraktı.

Artık bu saatten sonra pasaport-vize-hizmet pasaportu, yol harçlığı biriktirme, genel kuralların tekrar üstünden geçme, yanıma bu yolculukta neler almalıyım, valizimde ne olmalı gibi sorularla meşgul olmalıyım dedim.

  Derken bir süre sonra asil ve yedek katılımcılar için Proje Yazma Atölyesi düzenlendi. Maksut Hoca ve harika ekip arkadaşları bizi İstanbul Pullman Otelde ücretsiz ağırladılar. Sadece bir Avrupa Gezisi değilmiş meğer bu proje daha fazlasıymış. Kariyer günleri var, Vizyon Geliştirme var, Proje Eğitimi var, gençlere iş istihdamı var.. var da varrr….

 Benim Gençlik Dünyası ve Gençlik Otobüsü serüvenimin başlangıcı böyle idi. 2022 Temmuz ayında yolculuğumuz başladığında yepyeni bir blog yazısı ile karşınızda olacağım.

Dilara Şahin, Ankara.

18 yorum:

  1. Işığına güvenen başkasının ışığından korkar mı sözü 😻 emeğinize sağlıkk 💖

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yiaaaa teşekkür ederim 😊🥰🌸
      Adminlerimize kocamannnn sevgilerrrr 💜

      Sil
  2. İçinin güzelliği dışına vurmuş insan 🌸🌸 iyi ki varsın

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yiaa canım Eylül çok teşekkür ederim duru güzelliksin sen 💜🥰🤗

      Sil
  3. Seni tanımak çok güzel Dilara öğretmenim🥰🌸 Anılarımıza anılar ekleyelim😍 Bekle bizi Avrupa🧚🏻‍♀️🌸

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nurdan Öğretmenim seni tanımakta çok keyifli 🥰⭐️🌸 Bu yıl eğitimciler bi kuşatsın Avrupayı 😁

      Sil
  4. İçerisinde var da var, içerisinde senin gibi de muhteşem bir Öğretmen var <3 Emeğine, kalemine sağlık canım <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Semra Öğretmenim ⭐️🤗🥰
      Hepinizi sevgiyle kucaklıyorummmmm 🤗

      Sil
  5. Yanıtlar
    1. Kıpss 😉
      Emeklerinize sağlık admin🙏🏻⭐️

      Sil
  6. Maceranın en başındayız, birlikte nice maceralara canım💐🥰

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evetttttttt 😊🌸
      Serüven arkadaşlarım 🥳🤗🌸

      Sil
  7. Bir sürü anılarımız olacak yazın 😍

    YanıtlaSil
  8. Yol arkadaşımmmm<3 Yüce gönüllü Diloşummm seninle nice nice yolculuklara sabırsızlıkla bekliyorummm:)

    YanıtlaSil
  9. Canımmm yollll arkadaşımmmmmm 💜🥰💜
    Çok kaynatmalı bir serüvennnn bizi bekliyoooo 🥳

    YanıtlaSil