17 Şubat 2022 Perşembe

İNANMAK, EYLEME GEÇMEK VE İSTİKRALI OLMAK!


   İNANMAK, EYLEME GEÇMEK VE İSTİKRALI OLMAK!

Hayatım boyunca birçok kişiden inanmak başarmanın yarısıdır, cümlesini duydum. Eminim sen de duymuşundur. Benim için hiçbir zaman bu cümle böyle olmadı. Bence yüzdelik dilim ile örnek vermek gerekirse; inanmak yüzde yirmi beş, eyleme geçmek yüzde yirmi beş ve İstikrarlı olmak yüzde ellidir! Gençlik Otobüsüne inandım! Gençlik Otobüsünden vazgeçmedim! Gençlik Otobüsünde istikrarlı oldum! 

Bu arada ben kim miyim?   Ben! Gençlik Otobüsünün yolcularından biriyim.

İnşallah bu yazın, Avrupaya gidenler arasında ben de olacağım. Gençlik Otobüsü sayesinde ben de daha önce sayısız giden gençlerden biri olacağım ve bir hayalimi gerçekleştirmiş olacağım. Sana buradan bütün şartları ve aşamaları anlatmayacağım, zira şimdi bu yazıyı okuduktan sonra hemen Gençlik Dünyası sayfasına girip oradan hepsini öğrenebilecek ve başvuru yapabileceksin. 

Eminim ki bu kadar üşengeç değilsindir değil mi? -  Evet tabiide değilim!

 Şu an siteye giriyorum dediğini duyar gibiyim.   Evet, şimdi devam edebiliriz.

Gençlik Otobüsü size sadece ücretsiz bir şekilde Avrupaya çıkarmıyor.  İş, kariyer ve güzel bir gelecek de sağlıyor. Çok güzel eğitici, eğlenceli ve öğretici faaliyetlerde bulunmanı sağlıyor.


Ben Gençlik Otobüsünde sadece Avrupaya gitme hakkını kazanmadım. Ben çok güzel insanlar ve dostluklar kazandım. Çok önemli iş insanları tanıdım. Projeden daha çok bir aile olmayı tadınım. Bize bu fırsatı sağlamak için 2010 yılından beri, bu güzel projenin kurucusu olan ve aynı zamanda bir arkadaş, ağabey ve yol gösterici olan  “ Maksut Coşkun Dokunulmazı “ tanıdım.  Eğer sen de bu fırsatları kaçırmamak ve bu güzel ailenin bir parçası olmak istiyorsan,  hayallerini sürekli erteleyip sadece inanmak ile kalmak istemiyorsan bu yazının sonunu okur okumaz çoktan eyleme geçip www.genclikdunyasi.com giriş yapıp başvurunu yapmışsın demektir. 

Unutma!

Her zaman İnanmak, eyleme geçmek, istikrarlı ve dürüst olmak!

En kısa zaman da görüşmek üzere, sağlıcakla kal…

                                                             Uğur DEMİRCİ











3 yorum:

  1. Sohbet tadında güzel bir yazı daha, bi solukta okuttu kendini.. Kalemine sağlık Uğurcum. Tüm hayallerine ulaşman dileğiyle🙌

    YanıtlaSil