13 Şubat 2022 Pazar

Hayallerinizin Ücretsiz Olduğu Bir Otobüsü Düşünün

Hayallerinizin Ücretsiz Olduğu Bir Otobüsü Düşünün

Merhaba Sevgili Arkadaşlar,

Ben Zehra Taşkın. 28 yaşındayım. Fizyoterapistim ve aynı zamanda kendi alanımla ilgili kayropraktik bölümünde yüksek lisans yapmaktayım. İstanbul’da ailemle yaşıyorum. Sizlere katıldığım Gençlik Otobüsü Projesi sürecimden bahsetmek istiyorum.

   Bundan yaklaşık 3 yıl önce ablamın sosyal medyada rastladığı Gençlik Otobüsü Projesi ile Avrupa’nın 14 ülke 19 şehrini ücretsiz gezmesi bende de büyük bir yankı uyandırmıştı. Neden şansımı denemeyecektim ki? Projenin web sitesi olan genclikdunyasi.com’a girerek kayıt oldum ve başvuru koşullarını tam anlamıyla okuduğumda hiçbirinin yapılamayacak kadar zor olmadığını aksine gerçekten bu kadar kolay adımların sonucu hayallerimize ulaşmamızı nasıl sağlayacak diye düşündüm.

Başvuru sürecimin onaylanmasıyla GO ailesi bizleri Bilgilendirme Toplantısına çağırdı. İşte her şey o müthiş günle başladı. İstanbul Cevahir Otelde hazırlanan harika bir organizasyon ve katılan 18-35 yaş arası gençlerin ne kadar kıymetli ve değerli olduğunu hissettiren arka planda emek, çaba ve başarı kokan bu projenin kurucusu Maksut Coşkun Dokunulmaz hocamız bizleri birbirinden kıymetli iş adamları ve iş kadınlarıyla buluşturarak onların tecrübelerinden yararlanmamıza vesile oldu. Bu inanılmaz bir başlangıçtı. Başlangıçtı diyorum çünkü bu buz dağının görünen tarafıydı. 


 Sürecin bir parçası olarak bizlerden kendimizi tanıtacak 1-3 dk. arasında bir video istediler. Video elemesini de geçip mülakata katılmaya hak kazanmıştım. Mülakat günü o kadar heyecanlıydım ki o gün bir araya geldiğim harika insanlarla vakit geçirirken zamanın nasıl geçtiğini anlamadım ve artık heyecanım yerini mutluluğa ve hep birlikte başarma duygusuna bırakmıştı. Mülakatın da bitmesiyle o gün anladım ki bu projenin içinde bulunduğum her dakikası bana bir öğreti ve değer kazandırıyordu. Pandemi sürecinin bizde yoksun bıraktığı bu duyguları tekrardan bu projede kazanmak harikaydı. Mülakat sonuçlarının açıklanmasına kadar olan süreçte Maksut Hocamız biz gençleri hep bir arada tutabilmek adına harika etkinlikler düzenliyordu.

 Mülakat sonuçları 18 asil ve 52 yedek seçildi. Burada hangi grupta olduğum hiç önemli değil çünkü ben başarmıştım. Bu ailenin içinde yedeklere seçilemeyen ama bizimle her etkinlikte olmak için heyecanlanan her arkadaşımız da başarmıştı. Biz birbirimizi kazandık biz başarmanın birlikten geçtiğini öğrendik ve öğrenmeye de devam ediyoruz. Çünkü proje etkinlikleri Maksut Hocamız ve yönetim kurulu başkan yardımcı Özlem Hocamızın bizler için hazırladığı iş olanakları, proje yazma kursları hem eğitici hem eğlenceli hem de öğretici birçok programıyla doludizgin devam etmektedir.


 Avrupa’yı gezip görmek için çıktığım bu yolda hedefime doğru yürürken bizlerden bir dakika bile ümidini, umudunu kesmeyen bizlere Atatürk’ün açtığı bu yolda devamlı çalışmamız ve kendi ülkemiz için bilinçli bireyler olmamız gerektiğini öğreten bizlerin gözlerine ışıldayarak bakan Gençlik Otobüsü Ailesine kocaman sevgilerimi ve saygılarımı sunuyorum. Gençlik Otobüsü daha güçlü daha kalabalık bir aile olma yolunda ileri doğru giderken iyi ki bu ailenin bir parçasıyım demekten hiçbir zaman vazgeçmeyeceğim.

Zehra Taşkın, İstanbul.






17 yorum:

  1. İyi ki bu ailenin bir parçasısın, geç tanımama rağmen iyi ki tanımışım dediğim güzel yürekli insanlardansın. Umarım bir mucize olur ve hep birlikte GO ailesi olarak Avrupa'yı fethederiz. Çokça amin <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel yürekli canım arkadaşım bende iyiki diyorum her seferinde çok teşekkür ederim çokça AMİİNN <3

      Sil
  2. İyi ki bu ailenin parçasıyız 😍🌺 iyi ki tanıdım seni ❤️

    YanıtlaSil
  3. Canım güzel kalpli arkadaşım iyi ki tanıdım🦋🤗🌸

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. güzel yürekli ışılım bendee iyiki tanıdım seni <3

      Sil
  4. Yanıtlar
    1. bende yerin çok farklı her zaman öyle olacak bitanem benim yol arkadaşım <3

      Sil
  5. "Biz birbirimizi kazandık" Her blogdan bir cümleye aşık oluyorum net😍 yüreğine sağlık Zehracım💐

    YanıtlaSil
  6. O kadar güzel dostluklar kazandır di ki bunu hep söylüyorum her zaman da söyleyeceğim.bogazici zirvesinde cekindigim fotoğrafi görünce ayrı bir mutlu oldum emeğine sağlık 🙏 😍

    YanıtlaSil
  7. Canım Zehra’m… Ne güzel yazmışsın🥰 İyi ki tanış olduk🌸💕 Ömür boyu sürsün bu dostluğumuz🧚🏻‍♀️

    YanıtlaSil
  8. Yüzü güzel, gönlü güzel hanımefendi ne güzel yazmışsın :)

    YanıtlaSil
  9. Aaa Zehra fizyotrepist olmana ayrıca sevindim 😂😂 En sevdiğim arkadaş mesleği 😅😂😂
    Otobüs yolculuğumuzda en çok aranılan sen olucaksın 🤗😘😘

    YanıtlaSil
  10. Aaa Zehra fizyotrepist olmana ayrıca sevindim 😂😂 En sevdiğim arkadaş mesleği 😅😂😂
    Otobüs yolculuğumuzda en çok aranılan sen olucaksın 🤗😘😘

    YanıtlaSil