17 Şubat 2022 Perşembe

BAZI HİKAYELER DOĞRU ZAMANI BEKLER

 BAZI HİKAYELER DOĞRU ZAMANI BEKLER 

“Bazı hikayeler doğru zamanı bekler” işte benim hikayemin özeti bu. Merve Dopdoğru ben, bu sene tamamlayacağım hikayemle yaklaşık 10 sene önce tanıştım.  İlk duyduğumda “Seçilirim ya ben” deyip hiçbir şey yapmayanlardandım, bu sene bir dürtüyle “Seçileceğim ya ben” deyip neler neler yaptım bir bilseniz:) 


Beni tanıyanlar hikayemi video mülakatımdan bilir, 6 yıllık yurt dışına çıkamama hikayem var. (Linkini bırakıyorum merak edenler için)  https://youtu.be/FIknSeSP8m4

Ne zaman bireysel ya da turla yurtdışına çıkmaya yeltensem ya ailevi kayıplar ya ülkece kaos ya da dünyaca kaos yaşadık, aralarda vize reddi de yedim çok şükür:) velhasıl bu sene seçildim ve hala inanamıyorum bakalım bu sene bir şey olmasa bari diye bekliyorum:) 


Tüm bu beklemeler aslında hayat, hayatın bir parçası diyorum.. Doğru zamanda doğru insanlarla yola çıkacak olma hissi tüm beklemelere değer geliyor bazen. Her güne hayallerini gerçekleştirmek için ümitle uyanan bir Mervinto’yu kaç 6 yıl durdurur ki..

Siz hayattan ne öğrendiniz bilmiyorum ama ben 30 yılda öğrendiğim bir şeyden net bir şekilde eminim; elde etmek istiyorsan kendini o işe ne kadar verdiğini hep sorgula! 

İşte “Canım Gençlik Otobüsü” benim için tam olarak bu!


Tanıdığım herkes için iyi ki, kahkahalar attığımız her an için iyi ki ve Maksut hocanın kendine has yol göstericiliği için iyi ki, daha yola çıkmadık ama adım atacağımız her an için binlerce iyi ki
 şimdiden… 


İyi ki burdayım, iyi ki hayatıma dokundun Gençlik Otobüsü…

MERVE DOPDOĞRU / İSTANBUL

7 yorum:

  1. Bu sene her şey çok güzel olacak ve emeklerinin karşılığını alacaksın sonunda 😂😍

    YanıtlaSil
  2. Sana yakışır bir girişle sana yakışır bir hikaye. Kalemine sağlık Mervecim. Her şeyin en güzeline ulaşman dileğiyle👏👏🥰

    YanıtlaSil
  3. Hepimiz evrene pozitif enerji veriyoruz ve bu sene o sene diyoruz :)Emeklerinin karşılığını aldın ve almaya da devam edeceğine kalben inanıyorum, iyi ki sen, iyi ki reelslerin, iyi ki GO <3

    YanıtlaSil
  4. Çok güzel anlatmışsın gerçekten. İyi ki lerimizin daha da çok olacağı zamanlarda olucak inşallah . Emek verenlerin emeginin karşılıksız kalacağını düşünmüyorum inanip başaranlar dan olma ümidiyle 🙏

    YanıtlaSil
  5. Çaba azim hırs bunların hepsi senın guzel kalbinde var 🌸🚌💙ıyı kı tanıdık ıyı kı bızlesın çiçek🌸💙

    YanıtlaSil
  6. Hayatta her zaman doğru insanlarla, doğru yola girmeli😍 Yazın için teşekkürler canım Merve🌸💐💫

    YanıtlaSil