14 Şubat 2022 Pazartesi

YENİ FIRSATLARLA GENÇLİK OTOBÜSÜ

 

YENİ FIRSATLARLA GENÇLİK OTOBÜSÜ

    “Dünyanın en güzel duygusu nedir?” diye sorsalar, gezip- görmekten, seyahat etmekten, dünyayı gezmekten, bambaşka ülkelere kuş misali uçmaktan, yeni kültürleri, insanları, toplumları, yemekleri tatmaktan kısacası nefes almaktan başka bir cevabım olamazdı. Tüm bu duygulardan yola çıkarak Gençlik Otobüsüne başvurdum. 


“Önümüzdeki yolculuğun bir sonu olduğunu bilmek güzel. Nihayetinde önemli olan, yolculuğun kendisi “demiş. Ursula K. LE GUİN.

Bu yolculuğa pandemi süreci de dahil olarak yaklaşık iki yıl önce başvurmuştum fakat Covid-19 sebebi ile gerçekleştirememiştim. 2021 itibari ile toplantılar ve mülakatlar derken bu süreçte sona geldik. GO ailesi size sadece yurtdışı seyahati değil tüm bunların yanında önemli iş adamlarıyla konuşma fırsatı ve başarılarına ortak olma deneyimini, birlik ve beraberliği sağlama gibi birçok alanda fırsatlar sunan bir projedir. Sizler de benim gibi Roma’ya gidip Aşk Çeşmesinde dilek dilemek, Paris’te Eiffel Kulesine çıkmak, Madrid’de La Case de Papeli ’i kendi yerinde hissetmek ve görmek istiyorsanız; benim gibi hiç vakit kaybetmeden GO ailesine katılın derim...

SELİNAY ÜNDER- İSTANBUL

5 yorum:

  1. Hiç vakit kaybetmeden GO'ya katılın...

    YanıtlaSil
  2. Ahh La casa de papel , ülkeler , gezmek ne güzel şey …

    YanıtlaSil
  3. Duygularımızı tamamlayan proje Gençlik Otobüsü, yüreğine saglık arkadasım 👏💐

    YanıtlaSil
  4. İnşallah hayallerimizi gerçekleştirebileceğimiz bir yıl olur🥰🧚🏻‍♀️ Yazı için teşekkürler🌸

    YanıtlaSil
  5. İyi ki bu ailenin parçasıyız :)

    YanıtlaSil