6 Şubat 2022 Pazar

GO İLE CANLI KAL!!!

 GO İLE CANLI KAL!!!

Merhabalar bendeniz Elif;

Bir blog yazısına nasıl başlamam gerekiyor fazla bilgim olmadığı için içimden geldiği gibi yazmayı tercih ettim 😊

Gençlik Otobüsü ile karşılaşmam (karşılaşmam diyorum çünkü bildiğin instagram uygulamasında bomboş gezinirken karşıma çıktı. Gençlik Otobüsüyle tanışmam hepimizin zaman zaman yaşadığı buhranlı bir dönemimde denk geldi. Belki ilgimi çekti belki hoşuma gittiğinden inceledikçe kesinlikle bu projenin içerisinde yer almalıyım dedim.

Başvuru formunun onaylandığını görüp toplantıya gittiğim gün her şey bambaşka olmaya başladı. Normal bir toplantı beklerken ülkenin önemli iş adamlarını bizimle dostane bir şekilde sohbet ediyor, sevgili Maksut hocamızı bizim için koşuşturuyorken görüyordum. En önemlisi bu toplantı ve mülakatlarda yerini asla ve asla dolduramayacağım dostluklar edindim. Şahane kız kardeşlerim oldu. Sürekli yeni bir etkinliğin içerisinde, sürekli gelişim halinde ve sürekli canlı kalmamızı isteyen bir oluşumdu. İyileştiren ve iyiliğin kendisi olan bir topluluk, muhteşem bir mutluluk heyecan ve neşe dolu bir süreç.

İyi ki o gün üşenmeyip o formu doldurdum ve bugün kazandığım dostlarımla birlikte GO ailesinin bir parçası oldum tüm bunlara öncülük ettiği için öncelikle Maksut Hocamıza ve her zaman her konuda bize destek olan Genel Koordinatör Yardımcımız Özlem Hocamıza ve tabi ki GO ailesine çok çok teşekkür ederim. 😊

Benden siz okur severle GO Ailesini anlatan en sevdiğim birkaç kare...











  ELİF GİZEM VURKAÇ – BURSA



11 yorum:

  1. İyi ki formu doldurmuş, iyi ki İstanbul'a gelmiş ve iyi ki senin gibi mükemmel bir insanı tanımışız. Hayatta karşına hep iyikilerin çıksın güzellik <3

    YanıtlaSil
  2. İçinden gelen senin gibi hoş bir yazı olmuş canım. Yüreğine sağlık💐🙌

    YanıtlaSil
  3. İyi ki tanımışız seni güzel Elif🥰💋

    YanıtlaSil
  4. Canım Gizoşummm Bursada çılgın bi arkadaşım eksikti GOdan çnce artık var,iyi ki var :)

    YanıtlaSil
  5. Ne büyük şans seninle tanışmak! Öyle seviyorum ki ruhunu, artık bırakmam :)

    YanıtlaSil
  6. gigilimmm, gizemim, elifimm iyiki tanımışım dediğim en özel insanlardan birtanesi.. go ile başlayan dostluğumuzla anılarımıza anılar ekleyeceğiz beraber:) kalp kalp kalpppppp

    YanıtlaSil
  7. Gigili,gizemmm iyi ki tanıştık keyifle okuduğum yazılardan biri oldu ellerine sağlık:)

    YanıtlaSil