14 Temmuz 2014 Pazartesi

Gençlik Otobüsü - Rüyalarımın Projesi

   
Gençlik Otobüsü   
Evet rüya proje benim rüyalarımın projesi oldu.. maddi gelir kaynağı sağlam olan arkadaşlarımın hepsi yavaş yavaş yurtdışına gitmeye başlamıştı. biraz da okuduğumuz bölümden ötürü en büyük hayallaerimden biri yurtdışıydı elbet. ne okuyorsun dediğinizi duyar gibiyim. uluslararası ilişkiler. daha bölümümün isminde bile diğer uluslar var. neyse işte nasıl gideceğimi düşünmeye başlamıştım. tabii bu düşünme aşaması bir senemi aldı yaklaşık. sonra birgün facebookta gezinirken bi arkadaşımın paylaştığı bir şey dikkatimi çekti. ''GENÇLİK OTOBÜSÜ BAŞVURULARI BAŞLADI''  ne bu acaba dedim kendi kendime ve araştırmaya başladım. zaten meraklı bi tipim sitesini buldum başladım okumaya. 5. si düzenlenecekmiş. allah allah dedim nasıl duymam ben.. aslında çok da fazla umudum olmadan başvuru yaptım. şanslı olduğum söylenemez bu yüzden umudum yoktu. bi süre sonra internet üzerinden yaptığımız başvurular açıklandı.


 Tam 43.000 başvuru olmuş ve 6000 kişi ilk elemeyi geçebilmiş. ben o şanslı 6000 kişi arasındaydım. sonra umutlanmaya başladım işte. neden olmasın dedim. belki bu kez şans bana da güler dedim. ve istanbul'daki toplantıya katılmaya hak kazanmıştım.. tam 6000 kişilik bir toplantı. ve o toplantının ne kadar verimli geçtiğini anlatamam. o gün o toplantıdan çıktıktan sonra dedim ki '' ben kalan elemeleri geçemesem bile bu kadar mükemmel insanı bir arada görmek bile bana yeter. o gün iki dakikalık bir video çekmemiz gerektiğini öğrendim. hangi branştan katılacaksak onunla alakalı olacaktı ( müzik , sosyal medya, resim fotoğraf, yurtdışı birimi, organizasyon ekibi, sponsorluk birimi vs..) ben organizasyon ekibinden katılmak istedim. çünkü öncesinde birkaç tane organizasyon düzenlediğim olmuştu e bir de liderlik ruhu da var, aslan burcuyum , güvendim kendime ve çektim iki dakikalık videomu. voleybolcuyum, tam turnuvadayız tekirdağ'da dedim bi değişiklik olsun maça çıkmadan hemen önce tutuşturdum telefonu arkadaşımın eline dedim çek videomu. çekti yolladım.. ve o sürede aileme hep dedim ki kendime güveniyorum video elemesini geçersem eğer üçüncü elemeyi de geçip gideceğim ben bu otobüsle. ve öğrendim ki geçmişim o şanslı 600 kişi arasına da girmişim ve Ankara toplantısına çağırılıyrum. attım sırtıma küçük çantamı bastım gittim Ankara'ya. tanışma toplantısına benzer bir toplantı oldu. çünkü artık hepimiz bu ekibin bir parçasıydık. hepimiz bir aileydik.. ardından bu rüya projenin sahibinden bir mail aldım. bak ailemin üyesi bir organizasyon düzenleyeceksin ve gençlik otobüsü ve genç kartı tanıtacaksın demişti bana.. seve seve dedim maksut hocam seve seve.. mecburi olmadı yani zaten yapmaktan keyif duyacağım bir organizasyonu düzenledim okulumda. teslim tarihine gün alabildim ancak okuldan. ve hemen o akşam bir bilgisayar bulup attım gereken dosyaları.. heyecanlı bekleyiş başlamıştı artık. acaba kazanmış mıydım?  üçüncü yani son elemenin açıklandığı gün gece saat 01.37 'de telefonum çaldı hiç unutmuyorum çünkü krkmuştum o saatte beni hiç aramayan  bi arkadaşım arayınca. açtım hemen efendim Ömer ne oldu dedim.. müjdemi isterim dedi bana, ne müjdesi dedim, ben bilgisayarım olmadığı için bakamamıştım, bilmiyordum açıklandığını. gençlik otobüsüne kabul edilmişsin dedi bana. o an ki heyecanımı ömrüm boyunca unutamam. asla unutamam hemde. ağlamıştım mutluluktan.. hemen aileme haber verdim. hepsi benimle aynı heyecanı yaşamıştı çünkü bu fırsatı bana ne memur olan babam ne de annem sağlayamazdı. çok sevindiler. ben onların sevindiğini görünce daha da mutlu oldum ve o gün facebookta gençlik otobüsüyle beni tanıştıran arkadaşıma bir kez daha teşekkür ettim içimden.. ve MCD biz gençlere bu fırsatı verdiğin için sonsuz minnettarım hocam.. iyi ki bu ailenin parçasıyım, iyi ki..

Rüya Öndeş

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder