11 Mart 2022 Cuma

Sırada Benim Gençlik Otobüsü Anılarım Var

 Hello Ladies and Gentleman, it’s Eylül. Sırada benim Gençlik Otobüsü anılarım var.

Baştan söyleyeyim benimkisi kendini keşfetme, özgüven kazanma hikayesi falan değil. Dolayısıyla etkileyici cümleler kuramayacağım. 21 yaşındaki hafif deli bir insanın hafif umarsız hikayesini okuyacaksınız.

2020 yılının ılık bir eylül gününde online derste gizli gizli instagram’da gezinirken sponsorlu reklam olarak çıktı karşıma Gençlik Otobüsü. Sayfalarını inceledim, internetten araştırdım ve en sonunda kayıt olmaya karar verdim.

Efendim önce bir güzel profilimi düzenledim sonra başvuru formumu doldurdum ve en son da GO Genç Kart satın aldım. Başladık beklemeye. Ama boş boş da beklemiyorum tabi. Gençlik Dünyası sitesinde fotoğraflarımın tatillerimin anılarını yazmaya başladım. Gezdiğim yerler, dans showlarım. Hafif de güzel bir kalemim vardır. Siteden tanıdığım herkes yazılarımı beğendiğini söylemeye başlayınca yazmaya da devam ettim.

 


Gel zaman git zaman sıra Türkiye Gençlik Buluşması’na geldi. Oturumlar başlamadan önce Gençlik Dünyası sitesinden tanıştığım canımın içi Beyza Aydemir ile görüştük kaynaştık. Gençlik Buluşması’nın son dakikalarında Maksut Hoca sağ olsun aklımızdaki soru işaretlerini gidermek amacıyla bundan sonraki aşamalarda neler olacağını tüm detaylarıyla bizlere anlattı.

Sonrasında video aşamasına sıra geldi ve 3 dakikada 3 soru cevaplamamız istendi. Ben tabi işten güçten gezip tozmaktan vakit bulamadığım için son gün yükledim videoyu. Benim için en zor kısım buydu çünkü tanıyanlar bilir, mesleki deformasyon olarak sonsuza kadar konuşabilmek gibi bir özelliğe sahibim J  Videomu yükledikten sonra diğer adaylar nasıl video çekmiş diye bir bakayım dedim, bakmaz olaydım. Herkes mükemmel ışıklar altında güzel kombinlerle, editler yaparak videosunu yüklemiş; ben işten çıkmış halimle yorgunluktan bayılmadan önceki son 5 saniyedeyim.

Video aşamasını geçince sıra yüz yüze mülakat aşamasına geldi. Hayatım mülakatlarda geçtiği için benim en rahat olduğum aşamaydı. Ekip çalışması, özgüven ve kendimi doğru ifade edebilme becerilerim sayesinde inanılmaz rahat bir mülakat geçirdim. Jüri üyelerimizle bolca güldük eğlendik. Hatta jüri üyelerimizden birisi bana her zaman kulağıma küpe edeceğim bir tavsiyede bulundu J.




Yaklaşık bir ay sonra mülakat sonuçları açıklandı ve yedeklerdeyim. Ne yalan söyleyeyim biraz üzüldüm. Ama birazcık. Sonrasında GO ailesiyle çalışmaktan ve eğlenmekten üzülmeye fırsat bulamadım.

Öncelikle şunu belirteyim: Yedekte olmak dünyanın sonu değil. Bu süreçte tüm adaylar için Pullman İstanbul Otel’de proje yazma kampı düzenlendi, harika işbirlikleri kuruldu, hepimiz Winn4 ekibinin üyesi olduk. ATO Congresium’da çok güzel bir lansmanda yer alma fırsatı yakaladım ve daha neler neler…


Şu an hala Gençlik Otobüsü asil üyesi olmak için çabalıyorum. Kazanamasanız üzülmeyin romantizmine girmeyeceğim ama burada çok güzel şeyler yapabileceğinizi unutmayın.

Yeni insanlar tanıyın, yeni bağlantılar kurun. Çok çalışın, çok çabalayın. Hiçbir şey yapamasanız bile çok çok eğlenin. Arkanıza baktığınızda ne günlerdi be diyebileceğiniz anılar biriktirin. Ve son olarak:

 

Hedefiniz hep yıldızlar olsun; ulaşamazsanız bile yükselirsiniz.

 

14 yorum:

  1. Yıldızların ışığından fayadalansak da yeterli bize emeğine sağlık 👏☺️

    YanıtlaSil
  2. Bu hayatta senin gibi insan çok azdır💖 tanıştığım için çok mutluyum, iyi ki deli dolu Eylül girdin hayatımıza 🙈 yıldızlara🥂

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim tüm asabiyetime inat ışıl ışıl gülümsemenle hepp yanimda ol

      Sil
  3. Romantizm falan yok demişin ama bildiğin duygusal fethetme olmuş bu güzel yazı Eylülcüm :) Herkes kendince farklıdır sende kendini güzel ifade etmişin. Kalemine saglık, tüm yıldızlara ulaşman dileğiyle 💐

    YanıtlaSil
  4. İyi ki bizlesin deli çılgın kız 🌼❤️

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hayatınıza bowling topu girsem ne yapabilirsiniz ki

      Sil
  5. "Hedefiniz hep yıldızlar olsun; ulaşamazsanız bile yükselirsiniz." harika bir söz olmuş, kalemine sağlık <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mustafa Kemal Atatürk alıntısı ��

      Sil
  6. Okurken nasıl heyecanlı olduğunu farkederek okudum resmen, kalemine sağlık

    YanıtlaSil
  7. Bu nasıl güzel bir yazı böyle, ellerine sağlık... çok çok çok güzel bebek
    Asish Andreas

    YanıtlaSil
  8. Seni tanıdığım için çok mutluyum güzel Eylül😊🌸 En büyük kazançlarımızdan biri de kurduğumuz bu dostluklar sanırım🌻 Güzel yazın için de çok teşekkürler👏🏻

    YanıtlaSil