12 Mart 2022 Cumartesi

HAYAT ANLARDAN İBARETTİR

 

HAYAT ANLARDAN İBARETTİR

Ailenizin gezgini Yinenereyesemih olarak sizlere Gençlik Otobüsü hakkında deneyimlerimi aktarayım.

   Öncelikle ben 28 yaşındayım ve Otomasyon Mühendisi olarak İzmir’de yaşamaktayım. Türkiye’de sayısız yeri gezerek deneyimlediğim şeyleri, yurtdışında da deneyimlemek istemişimdir hep. Bunun için de hâliyle bir arayış içindeyken Gençlik Otobüsü ile karşılaşmam uzun sürmedi neyse ki. Küçük bir araştırma yaptıktan sonra çok da düşünmeden başvurumu yaptım.

 

GENÇLİK OTOBÜSÜ KAZANAN KİŞİLER

 Hayat anlardan ibarettir. Yaptığımız her tercih, her karar hayatımızın akışını değiştiriyor. Gençlik otobüsüne başvurduğum an bunlardan birisiydi benim için. Gençlik Otobüsüne başvururken amacım; herkes gibi, benim de yurtdışına gidebilmekti. Roma sokaklarında yürüdüğümü hayal etmeye başlamıştım bile. Evet amacım sadece yurtdışına gidebilmekti ama ben çok daha fazlasını şimdiden kazandım bile.


GENÇLİK OTOBÜSÜNÜ KAZANAN KİŞİLER


        Bilgilendirme toplantısında birbirinden değerli saygın iş insanlarının ilham verici hayat hikayelerini duymak beni çok motive etti. Bu fırsatı her zaman yakalayamıyorsunuz çünkü. Mülakat aşaması ve bizler için yapılan, sertifika aldığımız projeler sayesinde tekrar görüşme fırsatı yakaladık tanıştığımız o güzel insanlarla. Artık olaya sadece gezi olarak bakmamaya başlıyorduk, kurulan o arkadaşlıklar.. 


GENÇLİK OTOBÜSÜNÜ KAZANAN KİŞİLER

     Hayatımıza gerçek anlamda dokunan bir proje. Geriye dönüp baktığım zaman “iyi ki” diyorum. İyi ki başvurmuşum. Şu an öyle bir hâle geldi ki başka şehirlerdeki buluşmalara katılamadığım için üzülüyorum. Çoğu zamanlarda seçilip seçilmeyeceğimi düşünmedim, sadece andaydım. Ama en son karar zamanı geldiğinde de heyecanlanmadım diyemeyeceğim. Aşamalar sonucunda yurtdışına gitmeye hak kazandım. Evet bunun için çok sevindim ama gönül istiyor ki hepimiz gidebilelim. Çünkü ilk baştaki heyecanımı biliyorum ve eminim şu an başvurmak için bu yazıyı okuyan herkeste o heyecan var. Ama inanın bana kazanamamış olsaydım da üzülmezdim, dedim ya çok daha fazlasını kazandım. Kazanmaya da devam ediyorum. Şans sizinle de olsun..

SEMİH ALİ ÖZLÜ- İZMİR

3 yorum:

  1. "Hayat anlardan ibarettir" ve o anları kendi zamanında yaşamak gerçekten en önemlisi. Kalemine sağlık Semihcim. Karşına çıkan tüm anların sana güzel şeyler getirmesi dileğiyle💐

    YanıtlaSil
  2. O zaman durmak yok, gezmeye devammmm. Emeğine sağlık :)

    YanıtlaSil
  3. “Gönül istiyor ki hepimiz gidebilelim..” Öyle güzel dostluklar kurduk ki yedek olan arkadaşlarımız için bir yanımız hep buruk kalacak.. Eline sağlık “yinenereyesemih” 🌻🚌🌸

    YanıtlaSil