10 Mart 2022 Perşembe

Ayşe Yeni'nin Avrupa Macerası

Peki siz hayallerinize bir adım atmak için ne bekliyorsunuz?

Zaman mı? Mekan mı? Yoksa yaş mı?

Şimdi size en güzel yolculuğa yani hayallerime, umutlarıma ve en önemlisi kendim olmak için attığım adımlarımdan en değerlisi hakkında bilgi vereceğim, hazır olun geliyorum! 

Merhaba arkadaşlar ben Ayşe Yeni. Gençlik Otobüsü’yle tanıştığım 2. senemdeyim. Tabii öncesi de var. Takip edip videoları, resimleri, canlı yayınları izleyip acaba ben burada olabilir miyim? Bu ailenin bir parçası olabilir miyim? Ücretsiz diyorlar, peki ücret var mı? Acaba buradaki insanlar gerçekten böyle samimiler ve gerçekten bu kadar iyi mi anlaşıyorlar? Gibi gibi düşüncelerle ertelediğim süreçleri geride bıraktım ve cesaretimi toplayıp yakın arkadaşımla beraber başvuru yaptık. Başvuru yapan milyonlarla kişi arasından bir parça buruk bir yandan ise hep o umutla devam ettim süreçlere ne zaman açıklanacak. Acaba onaylanacak mı? Beni neden seçsinler gibi içim içimi yiyen sorularla ve merakla beklerken. O gün geldi ve Gençlik Otobüsü profilimi yenilediğimde ‘’Başvurunuz Onaylanmıştır.’’ yazısını gördüğümde işte benim maratonum şimdi başlıyor dedim ve o günden sonra her şeyin daha da bir umut, heyecan dolu gideceğini anladım. Ardından bilgilendirme toplantısı.. Birbirinden değerli iş insanları, girişimci kişilerle tanışıp onları dinleme imkanı buldum, bulduk. Tabi içeri girmeden önceki aşama için sabah 5’te uyanıp gitmiştim toplantıya, bu arada yakın arkadaşım da ilk aşamayı geçmişti ve biz orada beraberdik. Dışarıda beklerken şuan hayatıma birçok yenilik katan ve bundan sonraki yaşamım boyunca asla kopmayacağım arkadaşlık, dostluk ilişkilerinin başlayacağını nereden bile bilirdim ki. Oldu! Oldu arkadaşlar gerçekten o kapının önünde heyecanla beklediğimiz birbirimize iyi dileklerde bulunduğumuz kişilerle hala görüşüp konuşuyoruz.

En güzeli de şu; herkesin içinde olan o inanç. Ve birbirimiz için düşündüğümüz bütünlük. Biz diğer aşamaları geçemezsek bile umarım sen gidersin düşünceleri hiçbir zaman bozulmadan devam etti ve ediyor. Toplantı aşamasından sonra video mülakat aşamasına geldiğimizde ise, heyecandan video içerisinde sesimi kontrol edemeyip detone olduğum bir an da var tabii. Onlar tabi tuzu biberi. Videoyu çekerkenki heyecanım dilime yansımış olacak ki 2.50 dakika boyunca o kadar hızlı konuştum ki.. Şimdi izlediğimde ben gerçekten istiyormuşum ve orada belli olduğu gibi şimdi de söylüyorum. Sadece inanın. Ve içinizdeki o heyecanı, umudu hiçbir zaman kaybetmeyin. Video aşamasını geçtiğimde artık mülakat aşamasına geldik orada da daha önce tanışamadığımız arkadaşlarımızla vakit geçirdik oyunlar oynayıp sohbet ettik. Ve sayın jürilerimizin karşısına çıktık oradaki aşama heyecanımızın artmasına daha da etki etmişti. O gün de bitti sonra diğer aşamalar derken. 18 hafta önce mülakat sonuçları açıklanacaktı, işte o gün tam olarak her şeyin başlangıcı olacaktı. Yayını izlemek için Instagram’a girdiğim anda telefonum dondu bir şeyler oldu ve sonra düzeldiği anda benim kalp ritmimi değiştiren o bildirimi gördüm. ‘’Gençlik otobüsü seni yayına davet etti’’. İşte o bildirime tıkladığım anda benim gibi 3 arkadaşım da oradaydı. Sayın Maksut hocam konuşma hakkını ilk bana verdi ve heyecandan ne kadar konuşabildiysem konuştum. Ama inanın tarifi yok. Bu Arada yedek olarak seçilmiştim. Ama benim için önemli olan o aşamaya kadar gelebilmekti ve içimde hep bi daha fazlası neden olmasın? Düşüncesiydi. O günden sonra katıldığımız eğitimler olsun. Bir arada yaptığımız kahvaltılar olsun. Yeni projeler görmek onları benimsemek. Ben gerçekten bir aileden fazlasını bu projede gördüm arkadaşlar çok samimi söylüyorum. 

Öncelikle bu anlattıklarımdan anlamanız gerekenlerin başında gelenler. Amacı sadece sizi yurt dışı turu yapıp geri getirmek değil. Bu proje sayesinde çok değerli iş insanlarını tanıyorsunuz. Yeniliklere açık olup. Kendinizi keşfediyorsunuz. Ne yapmak istediğinizi. Kendi hedeflerinizi yeni rotalar şeklinde çiziyorsunuz. Ve aile içine baktığınızda sizi karşılayan başta proje kurucusu Maksut Çoşkun Dokunulmaz hocam ve Gençlik Otobüsü Koordinatör Yrd. Özlem hanım’a. Ve proje sponsorlarımıza, projenin Genel Koordinatörü ve Koordinatör Yardımcısı her aşamasında olan çok değerli insanlara bize kattıkları her şey için, gerek samimiyetleri, gerek heyecanımızı atmamızda yardımcı olmaları bizlerle güzelce konuşmaları bizleri kendimize inandırdıkları için sonsuz teşekkürlerimi sunuyorum. Ve yazımın sonuna yaklaştığımda ise eklemek istediğim en değerli kısım olan. Bu ailenin bir parçası olmaktan o kadar mutlu ve gururluyum ki. Böyle güzel, değerli insanlarla bir arada olmak benim en büyük şansım. Ve bu projeyle beraber kurmuş olduğumuz o dostluklar öyle özel ki. Yazmaya tek tek açıklamaya kalksam kitaba dönüşebilir. O yüzden siz de bu projenin bi parçası olmak ve kendi hayatınızı şekillendirmek, kendinizi geliştirmek ve yeni yerler görüp yeni arkadaşlar edinip ufkunuzu genişletmek istiyorsanız. Daha ne bekliyorsunuz? 


Hiç tereddüt etmeden hemen Gençlik Otobüsü sayfasından Gençlik Dünyasına girip başvurunuzu yapın. Ve ne olursa olsun umudunuzu inancınızı kaybetmeyin. Hayat sizin hayatınız. Seçimlerinizle aslında her şeyi belirlediğinizi unutmayın. Bu ailenin parçası olmak istiyorsanız küçük sandığınız o adımı cesaretinizle atınız ki sonrasında karşınıza açılacak olan Gençlik otobüsü dünyasında yerinizi alın. İnanın çünkü her işin başı inanmaktan geçer. Sizleri çok seviyorum Gençlik Otobüsü ailesi. Ve her şey için sonsuz teşekkürlerimi sunuyorum….

Ayşe Yeni, İstanbul.


5 yorum:

  1. Yine ne güzel bir yazı, senin heyecanınla okudum Ayşecim. Gerçekten o kadar değerli süreçlerden geçtik ki, o anlar bize çok şey kattı eminim. Ayrıca bilgilendirme toplantısında ilk senle ve cerenle tanışmak güzeldi. Hayat hep güzel şeyler çıkarsın karşına, yüreğine sağlık canım💐

    YanıtlaSil
  2. Sen de o değerli kişilerin bir parçasısın🥰🌸 İyi ki tanış olduk canım Ayşe🌻 Bu güzel yazın için de çok teşekkürler👏🏻💐

    YanıtlaSil
  3. Canlı yayındaki heyecanını hatırlıyorum, çok tatlı bir heyecandı. Emeğine sağlık kuzum <3

    YanıtlaSil
  4. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil