31 Ocak 2022 Pazartesi

YENİ DÜNYALAR VE DAHA FAZLA YENİ DÜNYA

 Yeni Dünyalar Ve Daha Fazla Yeni Dünya

     Öncelikle bu projenin, bu otobüsün sadece bir yurt dışına açılan kapı olarak değil de bir sürü güzel fırsat kapılarına açıldığını rahatlıkla söyleyebilirim. Her insan farklı bir dünyadır ve Gençlik Otobüsü beni bir sürü dünya ile tanıştırdı. Birlikte eğlendik, birlikte öğrendik çoğu şeyi. Herkesi aynı dünya da toplayabilmek çok zordur ama bunu Gençlik Otobüsü yaptı. Türkiye’nin dört bir yanından bir sürü farklı genci aynı senkronda toplamak ve eğlenceli bir projenin içine dahil etmenin tesadüf olamayacağını herkese göstermiş oldu. Avrupa turunun dışında bir sürü güzel insanlarla bizi buluşturup; iş, staj, sponsor gibi imkânlar sağladı. Bu otobüs hayatımıza gökkuşağındaki her rengi katmış oldu. Somut olarak bir sürü örnek verilebilir ama bana kattığı ve yaşattığı tüm anlardan bahsetmek istedim. 1 yıldır bu proje içerisindeyim ve bu 1 yıl içerisinde birçok toplantı ve de birçok buluşmada yer aldım. Her birinin katkısının her yönden olması çok şaşırtıcı. Daha önce sadece ve doğrusal olarak gençlere yönelik ve gençleri düşünen bir projede yer almamıştım. Her şey için teşekkürler Gençlik Otobüsü :))))

GENÇLİK OTOBÜSÜ

EZO RAYİT - İZMİR

7 yorum:

  1. Ne kadar da başlığına uygun bir yazı olmuş. Gerçekten öyle bir projedeyiz ki hiç bilmediğimiz ama güvenli yollar açtı bizlere. Bir kez daha iyi ki 'GO' diyorum. Kalemine saglık Ezo'cum💐

    YanıtlaSil
  2. Herkesi aynı dünyada buluşturan Gençlik Otobüsü’ne bizleri aynı çatı altında topladığı için çok teşekkürler😍🌸 Yüreğine sağlık🌸🥰

    YanıtlaSil