27 Ocak 2022 Perşembe

HAYALLERİN İÇİN YOLA ÇIK, YOL AÇIK

 Hayallerin İçin Yola Çık, Yol Açık

     Hayal ettiğimiz her şeyin gerçek olmak için bizden bir adım atmamızı beklediğine inanıyorum. Ben bu adımlardan birini Gençlik Otobüsü ailesine dahil olmaya karar verdiğim gün attım.

         Gençlik Otobüsü (GO) serüvenim, Şubat 2021’de başladı. Yaklaşık 4 yıldır takip ettiğim bir proje olmasına rağmen o güne kadar ayrıntılı bir şekilde incelememiştim, dolayısıyla çok fikrim yoktu. Fakat bu projenin karşıma çıkmasının ve projeyi uzun zamandır takip etmemin bir sebebi vardı. Kendimi bildim bileli keşfetmeyi ve gezerken yaparak yaşayarak öğrenmeyi hep sevdim. Artık sınırlarımı aşmak ve Avrupa’yı görüp oranın kültürünü yakından tanımak istiyordum. Bu çok netti ve projeyi sıkı takibe aldım, inceledikçe “Neden başvurmuyorum ki?” dedim. Ön başvuru formunu kendimi nasıl daha iyi ifade edebileceğimi düşünerek yaklaşık iki günde doldurdum. Ardından GO genç kartımı alıp başvurumu tamamladım. Akademik yaşantımda nasıl yaptığım her işi ciddiye alıyorsam bu projeyi de gerçekten en başından beri kendime ders edindim. İfade etmeliyim ki GO, edindiğim en eğlenceli ve öğretici ders oldu bana.

Gençlik Otobüsü

       Başvurduğum ilk andan beri kendime güvenim ve projenin içerisinde yer alma isteğim tamdı. Mart ayının ilk haftası sonuçlar açıklandı, ön elemeyi geçtim. O anki sevincimi görmelisiniz! Ardından bilgilendirme toplantısı aşaması için İstanbul’a gittim. Çok sevdiğim İstanbul’u pandemi koşullarından sonra tekrar görme şansım doğmuştu. Benden daha mutlusu olabilir miydi ki? Toplantıda kıymetli iş insanlarıyla buluştuk ve toplantıdan ayrılırken kendime edindiğim not: “Terk etmekten korkma!” oldu. Hayallerime ulaşma yolunda bana engel olan şeyleri çoktan terk ederek gelmiştim ben bu toplantıya. En önemlisi de acabalarımı terk etmiştim. Ardından video mülakat aşaması, sözlü mülakat derken şimdi son 70 kişinin içerisindeyim ve inanılmaz bir duygu olduğunu tarif etmeliyim. Bu arada az önce sözlü mülakat dediğime bakmayın, hayatınızda görebileceğiniz en eğlenceli mülakattır kendisi. Süreç içerisinde birbirinden donanımlı gençlerle tanışma fırsatı yakaladım, ettiğimiz kısa bir muhabbetten bile kendime bir şeyler kattım, güzel dostlukların başlangıcına yelken açtım, kıymetli iş insanlarıyla tanıştım.

Gençlik Otobüsü


      Bu projede yer alan herkesin rengarenk olmasıyla birlikte birtakım ortak özellikleri olduğunu düşünüyorum: İnanmak, emek sarf etmek ve vazgeçmemek. Avrupa hayaliyle çıktığım bu yol sürecinde hayal ettiğimden daha fazlasını edindim, edinmeye devam ediyorum. Demem o ki, Gençlik Otobüsü ailesine dahil olduğunuzda sadece Avrupa’ya götüren bir otobüsten çok daha fazlası olduğunu hissediyorsunuz. Biz gençleri bir araya getiren, vizyonumuzu genişleten, kariyer ve eğitim fırsatları sunan, bu ülkenin gençlerini gerçek manada önemseyen bir oluşum. Başta proje sahibi Maksut hocamız olmak üzere, projede emeği geçen herkese ve bu yolda tanıştığım tüm güzel insanlara sonsuz teşekkür ediyorum. Hayallerin için yola çık, yol açık!

Gençlik Otobüsü

Beyza Aydemir-Ankara,

Başkent Üniversitesi-İlköğretim Matematik Öğretmenliği

  

16 yorum:

  1. Duygulandım resmen 🥺🥺🥺 tüm kalbimle söylüyorum çok güzelsin ,efsanesin . Harika bir blog olmuş, iyi ki bu yolda tanıştık 😍😍😍😍😍😍

    YanıtlaSil
  2. "Hayallerin için yola çık, yol açık!" GO'yu ve GO ailesinin enerjisini özetlemişsin, emeğine sağlık...

    YanıtlaSil
  3. Eline emeğine sağlık iyi ki bu yolda karşılaştık ve bu kadar güzel anilar biriktirdik 🤩🥳🥳👏

    YanıtlaSil
  4. Bu projenin bana kattığı en güzel şeylerdensin. Yolun hep ışıklarla dolsun güzelliğim benim

    YanıtlaSil
  5. Mükemmelsin❤️💞
    İnsana umut veriyorsun resmen.
    Hepimizin hayalleri çok kıymetli ve her hayal peşinden gitmeyi hak ediyor ve bazen hayallerimize giden o yolun bize kattıkları ile bambaşka insanlara dönüşebiliyoruz. Umarım sen de her hayaline kavuşursun ve tecrübelerinle bizlere ilham olursun. ❤️❤️

    YanıtlaSil
  6. Cok doğru söylüyorsun hayallerin için yola çık yol açık serüvenin cok heyecanlı ve de çok güzel bizede nasip olur mu ya

    YanıtlaSil
  7. Yollarımız kesiştiği için çok şanslı hissediyorum 💖 iyi ki buluştuk 🥰

    YanıtlaSil
  8. Duygulandırdı... Yolun açık olsun güzel insan. :)

    YanıtlaSil
  9. Tatlı kız :)
    Satırlarını okurken seninle ilk tanıştığımız an geldi aklıma. Heyecanlı ve bir o kadar da tedirgin gözlerle etrafı incelerken sıcak gülümsemenle karşımda belirdin ve elimi tuttun. İçten oluşun ruhumu yatıştırdı belki de. Sana denk gelmek, seni tanımak, özüne yakından tanık olmak büyük şans. Seni seviyorum, yüreğine sağlık...

    YanıtlaSil
  10. Benim Yol arkadaşım:)
    İyi ki tanıştık iyi ki varsın iyi ki yol arkadaşı olduk. Ellerine sağlık mükemmel bir yazı olmuş :)

    YanıtlaSil