25 Ocak 2022 Salı

Gençlik Otobüsü - HAYALLER HAYATLAR DEĞİL HAYALLER VE ÖTESİ

HAYALLER HAYATLAR DEĞİL HAYALLER VE ÖTESİ

   Her şey bir fotoğrafla başladı aslında. Üst dönemlerimden birinin story’si ile. Sonrasında detaylı incelemeler,  böyle bir şey gerçek olabilir mi yahu deyip yine de umutla -Maksut Hocanın canlı yayınlarında dediği gibi - birkaç günde müzikler eşliğinde yazılan ön başvuru formu. Veee ilk onay  ‘’Tebrikler başvurunuz onaylanmıştır’’.

Heyecanla İstanbul’da olacak genç liderler buluşmasını bekledim. Farklı bir deneyim olacağını biliyordum. Ama bu kadarı, hadi canımm! Aynı sizin gibi olan ama asla sizin gibi olmayan yüzlerce kişi. İlk orada anlamıştım mükemmel bir projenin içinde olduğumu. Birbirinden değerli konuşmacılar. İçinde bulunmak isteyecek kadar harika bir ekip. Daha ne istenir ki? İş insanlarının başarı hikayelerini dinledik. Harika insanlarla tanıştık. Yeni bakış açıları ile.                                            

Gençlik Otobüsü Hayalleri
  

Sonrasında Maksut Hoca ilerleyen süreçte neler olacağını anlattı. Şimdi sıra video mülakatındaydı. Bize sorular verildi. Yine birkaç günde covid+ iken bile videolar çekerek birleşirdim ve paylaşarak sonucu bekledim.

Açıklanacağı tarih verildi. Gençlik Dünyasında paylaşımlar yapılmaya başlanmıştı. ’’Geçmişim,geçmişim ya siz diye’’. Ben evde oturup sayfayı yenilemeye devam ediyordum. Anneme, bende hala başvurunuz alınmıştır yazıyor, diyip sayfayı yenileyerek  istemsizce aynı ses tonuyla ne yazdığını okurken koltuktan zıplayarak kalktım. ONAYLANMIŞTII.

Tekrardan İstanbul’a gittim. Bu kez otel önünde girişlerde upuzun bir sıra ile karşılaştık. Trafik de geçen araçlardan burada neler oluyor soruları ile. İçeriye alındık ve numaralar dağıtılmaya başlandı. Orada belki  yüz kişi  ile tanışıp çok çok eğlenip ardından mülakata girdik. Detaylara giremeyecek de olsam çok keyifli bir mülakat süreci geçirdik. Çıktığımda hala heyecanla kalbim atıyordu ve röportajda şunu dediğimi hatırlıyorum.  Ben arkadaşların aile olduğunu inanırım ve ailemin büyüdüğünü hissediyorum.


Gençlik Otobüsü HayalleriGençlik Otobüsü Hayalleri



Evime döndüm ve Ankara ekibi ile buluşmalara devam ettik. Bunun yanında mükemmel etkinlikler devam ediyordu. Ama hala mülakat sonuçları açıklanmamıştı. Çoğumuz için bu proje ücretsiz Avrupa turundan daha fazlası olmuştu artık. Bir arada olmayı çok seviyorduk. Hem eğleniyor hem  de öğrenip gelişiyorduk. Artık Avrupa turu arkadaşlarla gidilecek bir tatil,ödül gibi olmuştu. Çünkü çok daha fazlasını kazanmıştık: birbirimizi.

Gençlik Otobüsü HayalleriGençlik Otobüsü Hayalleri


Artık insanlar beni gördüğünde nasılsından önce gençlik otobüsünü sorar olmuş, adım ise etkinlik kadın olmuştu. Ben de heyecanla sonucu bekliyordum tabii. Ama istiyordum ki hepimiz gidelim çünkü beraber çok güzeliz!

Açıklanma vakti geldi. Maksut Hoca canlı yayında açıklayacağını ve bizleri de alacağını söyledi. Elimde telefon izlemeye başladım. Güzel bir haber vardı ki o da 70 kişinin adının açıklanacak olmasıydı. Fakat sanırım bir sorun vardı. Kendimi unutmuşum bile J Her ismi okunanla coşku içinde aa Eylül , işte bu bee Beyza , İrem, Onur abii diye seviniyordum. Benim ismim söylendiğinde ise kalbim yerinden çıkacak gibi atıyordu 32 diş gülümseyerek canlı yayına katıldım ve aynı mutlulukla ayrıldım. İşin güzel yanı ise sadece ben böyle değildim, her çıkan beraber olmaktan ne kadar mutlu olduğunu anlatıyordu. 

Gençlik Otobüsü HayalleriGençlik Otobüsü HayalleriGençlik Otobüsü Hayalleri

Tabii projeler, eğitimler devam etti. 27-28 Kasımda Pulman Oteldeydik. Proje yazma eğitimimiz vardı . Ve bununla da bitmedi. Şenol Kaya ve Sarı Çanta, Çağlar Solmaz ve Louren,Yusuf Adıyaman ve Winn4  ile tanıştık.

Gençlik Otobüsü HayalleriGençlik Otobüsü Hayalleri


 Winn4 ile eğitimlerimiz devam etti. Winn4 ekibi sayesinde uygulamalar eşliğinde çok güzel bir şekilde -eğer bir arada olursak kazanabileceğimiz- hatırlatıldı. Proje kampının sonunda değerlendirmeler yaparken bir cümle kurulmuştu, tam bir özet niteliğinde. ‘’Artık lütfen yapın diyorsunuz ,kazanın da hangisini tercih ederek olursa olsun’’.

Avrupa turu diyerek başvurduğum bu yolda yüzlerce arkadaş , gerçekten iyi dostlar, vizyon, tecrübeler kazandım. Hatta iş fırsatları ile tanıştım. Fizyoterapi ve Rehabilitasyon 3. Sınıf öğrencisi olan ben şu an winn4 x go takım kaptanıyım. Takım olarak hepimizin gayrimenkul ile alakasız meslekleri  var ama hayat… Sanırım ilk defa hayaller hayatlar değil de hayaller ve ötesi durumu ile beraberiz. Bu yolda tanıştığım her bir insana iyi ki. Teşekkür ederim hayatıma ve GO ailesine <3


Gençlik Otobüsü HayalleriGençlik Otobüsü Hayalleri                                                                                                                        

 NUR ALTINTUĞ / ANTALYA

18 yorum:

  1. Ne kadar da güzel şeyler katmış sana bu süreç ömrün de senin gibi güzel olsun 💙

    YanıtlaSil
  2. Harika bir süreç geçirmişsin, umarım tüm hayallerin gerçekleşir 🤩

    YanıtlaSil
  3. eline sağlık Nur. heyecanını okuyabiliyoruz yazdıklarından, iyi ki #GO

    YanıtlaSil
  4. Giriş gelişme sonuç yazı tasarımı müthiş. Heyecan,tutku ve motivasyonunu çok güzel yansıtmışsın seni tebrik ederim. #GO #macera #güzellik #avrupa

    YanıtlaSil
  5. Tüm bu başarılarıni izlemek benim için çok eğlenceliydi. Hicbir şey olmasa bile her şeyi kazandık. Iyi ki biz be Nur

    YanıtlaSil
  6. Hayatımda gördüğüm en güzel ekip ve Nur seninle tanıştığım için ayrı bir mutluyum . Gençlik otobüsü çok güzel insanlarla tanıştırdı. Çok mutluyum seninle bu süreçte bulunduğum için çok mutluyum canım benim <3

    YanıtlaSil
  7. İyiki GO AİLESİ var ki seni tanıdık canım Nur ne güzel anlatmışsın🌸

    YanıtlaSil
  8. Okurken bile gururlanıyo insan.. Senin pencerenden bakmış kadar olduk,yüreğine sağlık..

    YanıtlaSil
  9. Emeğine sağlık çok güzel açıklamissin yaşadıklarını ve duygularını umarım senin hayallarin bizim hayallerimiz ve yeni katılacak olan gençlerimizin hayalleri gerçek olur. Bir otubusten bir yurt dışı gezisinden cok cook daha fazlasi 🤗 tekrardan teşekkürler 🙏🌼

    YanıtlaSil
  10. Canım Nur, tüm süreci baştan aşağı en güzel ayrıntılarıyla detay dahi atlamadan anlatmışsın… İyi ki siz ve iyi ki GO Ailem♥️

    YanıtlaSil
  11. Ne de güzel yazmışın Nur'cum. Emegine saglık gerçekten okurken kendi GO süreçlerimi hatırladım. En baştan itibaren hep güzel şeyler, hep bir değer verme, güzel insanlar vardı. Bir kez daha iyi ki sizler, iyi ki GO diyorum💐🙌

    YanıtlaSil
  12. Ahh kalbim... Canımın içi arkadaşım artarak devam eden heyecanına ortak olmak ne güzel. Nice bol kahkahalı günlere ve yol arkadaşlıklarına:)

    YanıtlaSil
  13. Kendin gibi ne güzelde özetlemişsin, GO ekibi çok şanslı çünkü muhteşem insanlarla dolu ...

    YanıtlaSil
  14. İyi ki yollarımız kesişti, yorumlarınızdan dolayıda hepinize ayrı ayrı teşekkür ederim <3

    YanıtlaSil
  15. Hayallerin için çabaların ve azmini tebrik ediyorum, ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  16. Canım Nur, yazını okurken gözümün önüne toplantılarda söz alırken heyecanlı, sevimli ruh hallerin geldi. Enerjini, içtenliğini seviyorum. Gerçekten başarılısın, işini severek yapan tutkulu bir kaptansın. Azmini kutluyorum...

    YanıtlaSil
  17. Nur bebeksin iyi ki tanıştık çok güzel bir yazı olmuş ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil