25 Ocak 2015 Pazar

Gençlik Otobüsü - Benim Güle Güle'm Seyahatname

BENİM GÜLE GÜLE'M
   SEYAHATNAME
        Her yıl bir anı bırakmak gerek insanın hayatına bu neden ile bu yıl ki hatıram ne olsun diye gömdüm kendimi düşüncelere ve kitaplara. Baktım zaman çok geliyor ben de  bir yan- dan blog yazılarıma verdim kendimi bir yandan da sosyal medyaya... Blog yazımda hangi konuya değinsem derken 'Gençlik Otobüsü' sayfasını gördüm tabi meraklı ben hemen araştırmaya ve konu hakkında bir yazı hazırlamaya başladım o sırada aklıma Paulo Coelho 'nun '' 'Güle güle' diyebilecek kadar cesursan; hayat seni, yepyeni bir 'merhaba' ile ödüllendirecektir.'' sözü geldi. Hiç zaman kayıp etmedim ve başvurumu yapıp yazımı da tamamlayıp yayınladım. Sanırım benim Güle güle'm de bu oldu. Daha sonrasında bol emek harcamalı, ter dökmeli fakat yine de göz açıp kapayıncaya kadar geçen zaman dilimi sonrasında kendimi otobüsün içinde Merdiven Kafe yakınındaki koltuğumda buldum. Hiç tanımadığım 50 kişi ile 15 Ülke 28 şehri 40 gün  boyunca gezmeye başladım. İlk günler acabalarla başladı fakat sonraki günlerde bir gün Sofya da diğer gün Budapeşte de ki gün doğumuna şahit olunca bu histen eser kalmadı bende.

       -Geçen gün Barselona'da ki yediğimiz dondurmaya benziyor değil mi tadı?
       - aaaa ama Roma'da ki kadar olamaz değil mi?
       -ayh değil mi değil mi?

     Gibi dialoglar artık benim yaşam tarzım olmaya başladığında ise bu da 'Merhaba'm ' oluyor sanırım dedim.  Milano da, Viyana da içtiğim kahveler Prag da, Paris de yediğim lezzetli yemekler işte benim yeni Merhaba'm bana bunları kazandırdı. Makarna canavarı olan ben her gittiğim şehirde hiç üşenmeden cici dostlarım ile Penne Arabiata yedim. Venedik de serenat eşliğinde gezen çiftlere özenirken Milano da kozmetik ve alışveriş dükkanlarından çıkasım gelmedi. Çikolatadan nefret eden ben Belçika da yediğim o çikolataları asla unutmayacağım fikrine vardım. Lise hazırlık sınıfımdan beri merak ettiğim Pompeii'yi yakından görebilmek ve gittiğimiz her ülkeye yağmur taşımak inanılmaz deneyimler kazandırdı.

       Hayatı gerçekten yaşamak ile yaşıyor gibi yapmak arasında adımınızı atıp geçeceğiniz ufak  bir eşik var. O eşiği geçtikten sonra kapınızı arkanızda bırakıyorsunuz ve kollarınızı Avrupa'nın o güzel doğasına ve şehirlerine açıyorsunuz. Ben bunu yaptım ve kendimi yeni dostluklara yeni maceralara ve unutulmaz anılara bıraktım.  Gençlik Otobüsü ile sahip olması zor olan dostluklar kazandım 50 kişi ile ortak maceralar yaşadım. Her zaman sosyal olmak faydalıdır derdim ve Gençlik Otobüsü projesi ile kendimi kanıtlamış oldum. Sosyal medya uzmanı olarak hem projede yer almaktan hem de kendime güvenimi kazanmaktan çok mutluyum.

       Hayat size her zaman yollar sunuyor lütfen gözlerinizi açın ve o yollarda size ışık tutacak insanlara yer verin ve asla kendinize olan inancınızı kayıp etmeyin.  Çünkü hayatta yaşanacak daha çok macera var ve zaman kayıp edilemeyecek kadar değerli. Sizde şansınızı değerlendirin ve hayatınızda bir iz bırakın.

                                                                                                     CANSU YILDIZ

Gençlik Otobüsü

Gençlik Otobüsü

Gençlik Otobüsü

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder