25 Ocak 2015 Pazar

Gençlik Otobüsü - Bedavaya 15 Ülke 28 Şehir Olur Mu

Bedavaya 15 Ülke 28 Şehir olur mu?

 Diyenlere söylüyorum EVET Gençlik Otobüsü projesinde  bal gibi olur.  Nasıl mı iste adım adım Gençlik Otobüsü tarifi ;)
Gençlik Otobüsü


Her şey ilk adım olan başvuruyla başladı. Başvurudan sonra heyecanla sonucu bekledim ve sonu istediğim gibi olumlu olmuştu. Asıl iş simdi başlıyordu. Ben bilmediğim bir konuysa ve ilgimi çekiyorsa yapım gereği sonuna kadar araştırırım. Başvuru kabulünden sonra çok sıkı bir şekilde  www.genclikotobusu.com u ve facebook sayfasını ve her türlü sosyal medya kaynaklarını takip etmeye başladım. Bu hayali gerçekleştirmeyi gönülden istiyordum.

6000 kişinin çağrıldığı Liderler toplantısı için İstanbul’a gittim.  İstanbul’a vardığımda bir çok katılımcıyla karşılaştım, sohbet ettim. Katılımcıları tanıyarak aslında gerçekten bu projede yer alabilecek kapasitede miyim diye de kendimi ölçüyordum. Arena Mega önündeki giriş kuyruğunu görünce hem olumlu hem de olumsuz düşünceler beni sarmaya başlamıştı. Arena Megaya girdiğimde daha da olumsuz düşüncelere kapıldım. Birde tanıştığım bazı katılımcıların üstün yetenekleri beni daha çok olumsuzluğa itmişti. Olumsuzlukları bir kenara bırakıp liderlerin hikayelerini dinledim. Bu bende büyük bir diriliş sağladı. Olumsuz düşüncelerim birden olumlu şekilde oldu. Toplantı beni motive etmişti seçilmesem bile toplantının vizyonuma çok şey kattığını gördüm.

Toplantıdan sonra hazırlamam gereken 2 dakikalık video için iyice düşündüm taşındım. Güzelce metnimi hazırladıktan sonra videoyu çekip yükledim. Son günü beklemedim çünkü son günü beklersem sorunla karşılaşabilme olasılığım olabilirdi. Bu yüzden bu olasılığın olmasına izin vermedim. Nitekim süreç akabinde birçok arkadaşım son güne bıraktığı için elemeye dahi giremedi. Siz ,siz olun kesinlikle istediğiniz bir şeyi son güne bırakmayın!..

Video sonucu benim için çok önemliydi çünkü bu hayalin gerçek olmasını istiyorsam bu en önemli ilk adımdı. Sonuçlar açıklandı videom seçilmişti çok mutluydum. Liderler toplantısında tanıştığım bir çok arkadaşımla iletişim halindeydik bana sorduklarında sevinçle seçildiğimi söylüyordum fakat çoğu seçilemediği için sevincim kursağımda kalmış ve içim burkulmuştu. Artık Ankara da ki toplantı vardı.

Ankara toplantısına yaklaştığında toplantıya katılacak olanlarla sanal ortamdan tanışmaya başladık. Toplantı öncesi buluşma planladık ve AŞTİ otogarda birçok arkadaşla karşılaşıp toplanarak beraber kahvaltıya gittik. Toplantı öncesi tanışıp kaynaştık. Bu yaşanılanlar aslında projenin en güzel yanlarından bir tanesi diyebilirim. Toplantıya katılacaklarla Ulu Önder Mustafa Kemal ATATÜRK’ün naaşının olduğu Anıtkabir de toplandık. Atamıza dua mızı ettikten sonra toplantının yapılacağı yere gittik. Toplantı çok güzeldi artık projenin birer ferdiydik ve son aşamadaydık. Gençlik Otobüsü projesine gerçekten katkısı olanların 15 Ülke 28 Şehiri gezme hayali gerçek olacaktı.


Ankara toplantısından sonra seçmiş olduğumuz görevler üzerine çalışmalarımızı başlattık. Ben sponsorluk görevini üstlenmiştim. Sponsorluk kadar zor bir görev olabilir mi bence olamaz ama her görevin ayrı zorluğu mutlaka vardır. Gitmediğim, kapısını çalmadığımı ve ulaşamadığım firma neredeyse azdır. Yaklaşık 500 firma ile görüştüm ve sonunda sponsor bulabildim. Çevresi sağlam olanların görevi rahat başardıkları gözümden kaçmadı da değil. Eğer sizi seven veya tanıdık akrabanız Ceo, Genel Müdür  vb. ise bu görevi kısa sürede tamamlayabilirsiniz ;) Görevi tamamlanın verdiği mutluluk paha biçilemezdi. Artık hayalimi yaşamak kalmıştı. Heyecanla  hayalin başlayacağı günü bekledim.

Alpay Kanak

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder