10 Haziran 2014 Salı

Gençlik Otobüsü - Nedir bu Gençlik Otobüsü

Gençlik Otobüsü

Nedir bu GENÇLİK OTOBÜSÜ?
Finallere iki gün kala ne için uğraşıyorsun?
Neden bizi altı aydır sayfaya davet ediyorsun?
OOoOOOoo bu yaz avrupaya mı gidiyorsun?

Tüm bu sorularınız ve daha fazlası için yazımı okumaya devam edin sevgili arkadaşlarım, dostlarım, tanıdıklarım.

23:00 suları, Samsun'un ılıman ikliminden nasibini almamış bir Aralık gecesi.
Facebook aracılığıyla bir arkadaşımın... Paris macerasını adeta şahit olmaktaydım. Yaklaşık 150 fotoğrafın hepsine değişik duygu durumlarına gire çıka baktım. Bu bir ilk değildi elbette daha önce de defalarca onlarca fotoğrafı imrenerek(bazen kıskançlıktan patlayarak) like etmiştim:D ama bu sefer turları araştırırken buldum kendimi bi anda. Çünkü içimdeki ' BEN DE BEN DE' diyen ses kulak zarımı patlatmaya yeltenmişti. 

Sonra otobüsle nasıl olur ki bi gidişte daha çok yer göriyim daha çok daha çok falan derken gençlik otobüsünün sayfasında Maksut Coşkun Dokunulmaz'ın biyografisini okurken bu projeye dahil olma isteğimle avrupayı gezme isteğim birden bire yarışır hale geldi. Ama itiraf etmeliyim ki o gün içimde bir şüpheyle başvurmuştum. İstanbul'da gerçekleşen toplantıya kadar da torpil olur mu şüphesiyle savaştım. Heyecanımı paylaştığımda 'gidecek olanlar zaten bellidir' yorumlarıyla karşılaşıyordum.

Sonunda GENÇ LİDERLER BULUŞMASI gerçekleşti 22 şubat günü geldiii çattı.


Tabi yakınlarım da haftalarca ' Sen olsan beni gençlik otobüsüne seçer misin? Niye beni seçersin? Neden ben?' gibi sorularla tarafımdan rehin alındılar. Video elemesini geçtikten sonra bu rehin almaların beş katına çıkacağından habersiz 22 şubat gününün geldiğine seviniyorlardı.D:D o gün çok güzel arkadaşlıklar edinmemin yanı sıra çok farklı bir dünyadan sanki bir kesite şahit oldum. Kendi alanlarında tekleşmiş insanların mütevaziliği beni şaşırtmıştı. 


O gün Maksut hoca çekirdek bir aileyi büyütmek isteyen bir baba gibiydi aslında. Şüphemden kurtulduğum için de mutluydum. @GENÇLİK OTOBÜSÜ Maksut Coşkun DOKUNULMAZ'A ait bir proje ve isteseydi gerçekten de tanıdıklarını arkadaşlarının çocuklarını da götürerek bu projeyi gerçekleştirebilirdi. O zaman 42 bin başvuru formunu okumak ve 6.000 video izlemek zorunda da kalmazdı:D Kendisini zora sokan ama bize heyecanlı bekleyişi ve umudu aşılayan bu seçim sayesinde hepimizin her yıl şansı var.

Gelelim Ankara toplantısına... 26 Nisan sabahı Aşti'de 5 aylık bu süreci düşündüğümde aklıma gelen en tatlı duygular yaşadığım heyecan ve meraktı. 26 nisan akşamı ise bu duygulara ağır basan mutluluk oldu. Çünkü çok ilginç bir sihirle orada 600 kişilik bir aileye dahil hissettim kendimi. AVRUPAYI GEZMEK İSTİYORUM diye başladığım ve hala devam eden bu mecarada 600 kişilik bir aile yanıma kar kaldı anlayacağınız. 


Sizi de davet ediyorum ailemize , eğer siz giderseniz ufak bir hediyeyi unutmamanız dileğiyle :))


Başvurular 01 ağustos 2014 te :)

Şule Nehir Araç

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder