10 Ağustos 2014 Pazar

Gençlik Otobüsü - Sofya


Bugün 10 Ağustos 2014 ve Gençlik Otobüsü projesi kapsamında ilk durağımız olan Bulgaristan Sofya'ya geldik. Sabah 07:30 sıralarında Makedonya caddesi üzerinde olan Hostel Mostel'in önüne geldik ve hostel görevlileriyle görüşerek saat 12:00 gibi hostele giriş yapabileceğimizin bilgisini aldık.

Gençlik Otobüsü


İlk olarak tüm arkadaşlarımızla hostele geçtikten sonra güzel bir kahvaltı yaptık. Sonrasında tüm arkadaşlarımızla kısa bir şehir turu yaptık ve saat 15:30 gibi tüm arkadaşları serbest bıraktım. Cathedral Saint Alexandar Nevski 'nin önünde en meşhur pozlarımızı verdik ve zıplayarak fotoğraf 
çekilme rekorumuzu kırdık :)  sonra ressam arkadaşımız Derya Örgün ile birlikte otobüse gelerek resim malzemelerini aldık ve Cathedral Saint Alexandar Nevski önüne geldik ve resim çalışmasına başladık. Burada bizi yurt dışı biriminden Muhammed Turan ve Yönetmen arkadaşımız Gökhan Pekdemir bekliyorlardı.

Gençlik Otobüsü

Gençlik Otobüsü


Resim çalışmamızı ve çekimlerimizi tamamladıktan sonra kaldığımız Hostel Mostel'e gelerek akşam yemeğimizi yedik.  Ben her zamanki gibi odama geçip hemen bir çay demledim ve günün yorgunluğunu atmaya başladım.

Gençlik Otobüsü


Daha sonra ilgili birim arkadaşalrımıza yapmaları gereken görevleri tebliğ ettikten sonra ise herkesin olduğu gibi benimde görevim olan blog yazma işlemi için bilgisayarımın başına geçerek günün kısa özetini çıkarmaya çalıştım. Umarım Blog'umu okuyan herkese kısada olsa biraz bilgi aktarabilmişimdir.

Maksut Coşkun Dokunulmaz
Gençlik Otobüsü Genel Koordinatörü

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder