11 Ağustos 2014 Pazartesi

Gençlik Otobüsü - Adim adim Avrupa

Gençlik Otobüsü

Adim adim Avrupa...

Sendromsuz harika bir pazartesi sabahindan Merhaba, uzun gecen bir otobüs yolculugunun ardindan konaklamak dinlenmek banyo yapmak harikaydi. Bugun kendimizi oldukca dinç hissediyoruz. Oldukca zengin olan kahvaltimizi yaptiktan hemen sonra yola koyulduk. Valizleri tasimak indirip bindirmek iskence gibi, keske bu kadar fazla esya getirmeseydim diyor insan. Suan blogumu yazarken Bukrese dogru gidiyoruz. Her zaman ki gibi turkuler sarkilar espiriler esliginde harika bir yolculuk. Dilerim 40 gun boyunca hep böyle sorunsuz ve birbirimize karsi toleransli oluruz.
Yolda verdiğimiz yemek molasinda ki pimpirikli ve cok konusan amcayi saymazsak gayet guzel bir mola oldu. Iyice doyduk.
Gençlik Otobüsü

Nihayet Bükreş'e vardık. Hostelimiz gayet şirin. Bize tahsis edilmis gibi ozgurce hareket edebiliyoruz. Yemek ve banyodan sonra bugune son verip uyumayi ve dinlenmeyi cook istiyorum. Simdilik hoşçakal sevgili blog.